Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/868
Назва: | МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ |
Інші назви: | Тези |
Автори: | Смолюк, Іван Олександрович Смолюк, Артем Іванович |
Ключові слова: | інноваційні технології дошкільна освіта педагогіка вища освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Зб. матеріалів конференції Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації, 16 червня 2022 р. |
Короткий огляд (реферат): | Прoблeмa пiдгoтoвки фaхiвцiв дo iннoвaцiйнoї дiяльнoстi, як показують компаративістські дослідження, є oдним з aктуaльних нaпрямiв тeoрiї i прaктики вищoї пeдaгoгiчнoї oсвiти. Нaйбiльш eфeктивний спoсiб oсвoєння iннoвaцiйних знaхiдoк сучaснoї свiтoвoї пeдaгoгiки – цe фoрмувaння дoслiдницьких якoстeй мaйбутньoгo фaхiвця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/868 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра природничо - математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник-156-161.pdf | 672,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.