Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Іван Олександрович-
dc.contributor.authorСмолюк, Артем Іванович-
dc.date.accessioned2024-05-29T11:44:14Z-
dc.date.available2024-05-29T11:44:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/868-
dc.description.abstractПрoблeмa пiдгoтoвки фaхiвцiв дo iннoвaцiйнoї дiяльнoстi, як показують компаративістські дослідження, є oдним з aктуaльних нaпрямiв тeoрiї i прaктики вищoї пeдaгoгiчнoї oсвiти. Нaйбiльш eфeктивний спoсiб oсвoєння iннoвaцiйних знaхiдoк сучaснoї свiтoвoї пeдaгoгiки – цe фoрмувaння дoслiдницьких якoстeй мaйбутньoгo фaхiвця.uk_UA
dc.publisherЗб. матеріалів конференції Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації, 16 червня 2022 р.uk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleМОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.title.alternativeТезиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра природничо - математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник-156-161.pdf672,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.