Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/98
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войнаровський, Андрій Юрійович | - |
dc.contributor.author | Гургула, Роман Іванович | - |
dc.contributor.author | Марач, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-11T10:04:27Z | - |
dc.date.available | 2022-10-11T10:04:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/98 | - |
dc.description | Останнім часом розвивається тенденція введення в музично-освітній процес джазового музикування, факультативів джазової імпровізації, джазового ансамблю і т. д. З боку, як студентів – майбутніх вчителів музики, так і школярів – слухачів. Це має явно позитивний відгук. Подібні експерименти, однак, ще не привели до того, що навчання джазовому музикування стало обов'язковою вимогою педагогіки музичної освіти. На наш погляд, необхідність цього очевидна. До сьогодні проблеми, пов'язані з джазовим мистецтвом, висвітлювалися переважно в мистецтвознавчих дослідженнях західних і вітчизняних вчених | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто самостійну роботу студента як одну з важливих форм навчання. Вона засвідчує знання студента, відображає його підготовку до музично-творчої діяльності. Проаналізовано, що самостійна робота здійснюється під керівництвом, але без участі педагога, виконання якої потребує ініціативного підходу, уваги, активної творчої уяви. Завдання педагога – навчити студента організувати себе під час виконання самостійної роботи як на практичних заняттях, так і на індивідуально-творчих, бути працьовитим та активним, вміти придбати важливі навички, від чого буде залежати кінцевий результат. Завдяки самостійній роботі студента педагог має уявлення щодо його ступеня готовності до занять, засвоювання матеріалу, слідкує за його творчим ростом, має змогу індивідуального підходу під час освітнього процесу. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення. Актуальність дослідження полягає у обґрунтуванні протиріччя між потребою сучасної школи у вчителях музики, здатних імпровізувати в популярному серед молоді джазовому стилі, з одного боку, і сформованою практикою професійної підготовки вчителів музики, які вміють по закінченні вузу виконувати тільки вивчений текст, з іншого. Сформульовано проблему, яка полягає у пошуку методів і засобів підготовки фахівців, які володіють основами мистецтва джазової імпровізації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Академічні студії. Серія «Педагогіка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.147.011.3-051:78.036.9(477.82); | - |
dc.subject | У статті коротко представлено історичні етапи розвитку мистецтва імпровізації; охарактеризовано традиції виховання виконавців-імпровізаторів у різних мистецьких школах та системах навчання; розглянуто особливості навчання імпровізації в українських мистецько-освітніх закладах (виявлено основні навчальні центри та сформульовано основні принципи роботи над імпровізацією на основі фольклору та джазу). | uk_UA |
dc.subject | імпровізація, професійна підготовка, вчитель музики, студент, джаз | uk_UA |
dc.title | Основи джазової імпровізації в професійній підготовці педагога-музиканта | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основи джазової імпровізації в професійній підготовці педагога-музиканта.docx | У статті коротко представлено історичні етапи розвитку мистецтва імпровізації; охарактеризовано традиції виховання виконавців-імпровізаторів у різних мистецьких школах та системах навчання; розглянуто особливості навчання імпровізації в українських мистецько-освітніх закладах (виявлено основні навчальні центри та сформульовано основні принципи роботи над імпровізацією на основі фольклору та джазу). Розглянуто самостійну роботу студента як одну з важливих форм навчання. Вона засвідчує знання студента, відображає його підготовку до музичнотворчої діяльності. Проаналізовано, що самостійна робота здійснюється під керівництвом, але без участі педагога, виконання якої потребує ініціативного підходу, уваги, активної творчої уяви. Завдання педагога – навчити студента організувати себе під час виконання самостійної роботи як на практичних заняттях, так і на індивідуально-творчих, бути працьовитим та активним, вміти придбати важливі навички, від чого буде залежати кінцевий результат. Завдяки самостійній роботі студента педагог має уявлення щодо його ступеня готовності до занять, засвоювання матеріалу, слідкує за його творчим ростом, має змогу індивідуального підходу під час освітнього процесу. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення.Актуальність дослідження полягає у обґрунтуванніпротиріччя між потребою сучасної школи у вчителях музики, здатних імпровізувати в популярному серед молоді джазовому стилі, з одного боку, і сформованою практикою професійної підготовки вчителів музики, які вміють по закінченні вузу виконувати тільки вивчений текст, з іншого. Сформульовано проблему, яка полягає у пошуку методів і засобів підготовки фахівців, які володіють основами мистецтва джазової імпровізації. | 45,23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.