Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/920
Назва: Інноваційні принципи формування вокально-хорової компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Науменко, Марія Олександрівна
Малашевська, Ірина Володимирівна
Павлюк, Надія Миколаївна
Ключові слова: принципи навчання
інноваційні принципи
вокально-хорова компетентність
учитель музичного мистецтва
професійна підготовка
професійна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Науменко М.О., Малашевська І. В., Павлюк Н. М. Інноваційні принципи формування вокально-хорової компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024. № 76. С. 157-162.
Серія/номер: Теорія і методика професійної освіти;Випуск 76. 2024
Інноваційна педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст ключових понять, пов’язаних із професійною компетентністю педагога. Розглядається змістова сутність дефініції «вокально-хорова компетентність майбутнього вчителя музичних дисциплін», окремо ‒ її складові компоненти. Обґрунтовано, що вокально-хорова компе тентність відображає специфіку творчої професійної діяльності, якість виконавської культури педагога-музиканта. Вокально-хорова компетентність – важлива складова методичної компетентності вчителя музичного мистецтва, складне утворення за структурою, поліфункціональне за спрямуванням. Формування вокально-хорової компетентності майбутнього педагога-музиканта – процес довготривалий. З’ясовано, що на заняттях з «Постановки голосу», «Хорового диригування» формування вокально-хорової компетентності буде значно ефективнішим за умови застосування інноваційних принципів, детально охарактеризованих у статті. До них відносимо принцип індивідуалізації, принцип національної ідентичності, принцип наукового пізнання, принцип інтенсифікації навчання, принцип інтерактивного навчання, принцип інноваційної наочності, принцип креативного розвитку, принцип підвищення рівня інноваційності, принцип змагальності, принцип міждисциплінарних зв’язків, принцип оптимізації навчального процесу. Проаналізовано педагогічні умови успішного застосування інноваційних принципів, серед яких – педагогічна та психологічна готовність викладача, залучення інформаційно-комунікативного середовища як рівноправного суб’єкта процесу навчання, врахування особистих запитів студентів, орієнтованих на творчу діяльність. У результаті дослідження зроблено висновки, окреслено перспективи подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/920
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Інноваційні принципи_2024.pdf194,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.