Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНауменко, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorМалашевська, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-02-01T09:51:17Z-
dc.date.available2025-02-01T09:51:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауменко М.О., Малашевська І. В., Павлюк Н. М. Інноваційні принципи формування вокально-хорової компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024. № 76. С. 157-162.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:784.16005.336.2-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/76.32-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/920-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст ключових понять, пов’язаних із професійною компетентністю педагога. Розглядається змістова сутність дефініції «вокально-хорова компетентність майбутнього вчителя музичних дисциплін», окремо ‒ її складові компоненти. Обґрунтовано, що вокально-хорова компе тентність відображає специфіку творчої професійної діяльності, якість виконавської культури педагога-музиканта. Вокально-хорова компетентність – важлива складова методичної компетентності вчителя музичного мистецтва, складне утворення за структурою, поліфункціональне за спрямуванням. Формування вокально-хорової компетентності майбутнього педагога-музиканта – процес довготривалий. З’ясовано, що на заняттях з «Постановки голосу», «Хорового диригування» формування вокально-хорової компетентності буде значно ефективнішим за умови застосування інноваційних принципів, детально охарактеризованих у статті. До них відносимо принцип індивідуалізації, принцип національної ідентичності, принцип наукового пізнання, принцип інтенсифікації навчання, принцип інтерактивного навчання, принцип інноваційної наочності, принцип креативного розвитку, принцип підвищення рівня інноваційності, принцип змагальності, принцип міждисциплінарних зв’язків, принцип оптимізації навчального процесу. Проаналізовано педагогічні умови успішного застосування інноваційних принципів, серед яких – педагогічна та психологічна готовність викладача, залучення інформаційно-комунікативного середовища як рівноправного суб’єкта процесу навчання, врахування особистих запитів студентів, орієнтованих на творчу діяльність. У результаті дослідження зроблено висновки, окреслено перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти;Випуск 76. 2024-
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;-
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні принципиuk_UA
dc.subjectвокально-хорова компетентністьuk_UA
dc.subjectучитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.titleІнноваційні принципи формування вокально-хорової компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Інноваційні принципи_2024.pdf194,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.