Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/888Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ковальчук, Михайло Степанович | - |
| dc.contributor.author | Полетило, Сергій Андрійович | - |
| dc.date.accessioned | 2024-10-12T08:09:28Z | - |
| dc.date.available | 2024-10-12T08:09:28Z | - |
| dc.date.issued | 2019-12 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/888 | - |
| dc.description.abstract | В умовах класно-урочної системи нестандартний урок виступає одним із засобів диференціації та індивідуалізації навчання фізики. Вчитель звільняється від ряду контролюючих, навчаючих і оцінювальних функцій, які передаються учням, а більше уваги приділяється організації навчального процесу. На нестандартних уроках реалізується діяльнісний підхід, чим підвищується інтерес до знань, до пізнавальної активності та творчості. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience» | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Т.2.; | - |
| dc.subject | інтерес до фізики | uk_UA |
| dc.subject | сучасний урок фізики | uk_UA |
| dc.subject | практичні методи | uk_UA |
| dc.subject | мотивація учнів до розв'язування | uk_UA |
| dc.subject | сучасний науковий тип мислення | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний досвід | uk_UA |
| dc.title | ЗНАЧЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ТА ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО ФІЗИКИ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Тези конференції | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Т.2. Тези.pdf | 514,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.