Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/864
Назва: | Концептуальні засади діяльності Олександра Мишуги |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Павлюк, Надія Миколаївна Малашевська, Ірина Володимирівна Міщенко, Зоряна Олександрівна |
Ключові слова: | Олександр Мишуга співак українська вокальна школа вокально-педагогічна діяльність дидактико-методичні етико -педагогічі концепти вокальна педагогіка професор, меценат |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Одеса |
Серія/номер: | Теорія і методика професійної освіти;Випуск 68 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу життєтворчості та складових професійної діяльності видатного оперного співака, актора, педагога, професора Олександра Мишуги кінця XIX – першої чверті XX століття. Акцентується увага на вагомому внеску Олександра Мишуги у трансформацію традицій італійської вокальної школи Ф. Лам перті, продовження традицій свого вчителя, українсько-польського оперного співака Валерія Висоцького. Зазначено, що митець виходить із бідної родини на Львівщині, здобув музичну освіту у Львівській та Міланській консерваторіях. Завдяки титанічній праці над собою, силі волі, відповідальності, принциповості Олександр Мишуга досягнув визначеної мети та увійшов в історію музичного мистецтва як всесвітньо відомий оперний співак, виразний інтерпретатор народної пісні й романсу. У статті висвітлено життєвий шлях Олександра Мишуги, географію його творчості. На основі детального аналізу наукових джерел виокремлено пріоритетні концепти діяльності видатного співака, професора, а саме: дидактико-методичні, етико-педагогічні. Подано «Десять правил виховання майбутнього співака» за Олександром Мишугою, які розкривають сутність вимог у науці співу, методичні принципи й настанови. Акцентовано, що система навчання співу професором побудована на науковій основі. З’ясовано, що цілісна система підготовки фахівця-спеціаліста базувалася на творчо педагогічному кредо співака, яке він вважав наріжним каменем співочої діяльності як власної, так і своїх учнів. Особливе місце в житті талановитого маестро займала вокально-педагогічна діяльність, яку професор не залишав до останніх днів свого життя. Наголошено на високому рівні освіченості, культури та етико-моральних цінностей професури. Як свідчення високих моральних принципів наводяться факти меценатства Олександра Мишуги, його відповідальності, патріотизму, педагогічного такту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/864 |
ISSN: | УДК 784.071.2 Мишуга–044.22 (477.82) DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/68.2.23 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Малашевська, Павлюк, Міщенко Концептуальні засади діяльності О.Мишуги.pdf | 170,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.