Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Малашевська, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Зоряна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-23T07:19:48Z | - |
dc.date.available | 2024-05-23T07:19:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | УДК 784.071.2 Мишуга–044.22 (477.82) DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/68.2.23 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/864 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу життєтворчості та складових професійної діяльності видатного оперного співака, актора, педагога, професора Олександра Мишуги кінця XIX – першої чверті XX століття. Акцентується увага на вагомому внеску Олександра Мишуги у трансформацію традицій італійської вокальної школи Ф. Лам перті, продовження традицій свого вчителя, українсько-польського оперного співака Валерія Висоцького. Зазначено, що митець виходить із бідної родини на Львівщині, здобув музичну освіту у Львівській та Міланській консерваторіях. Завдяки титанічній праці над собою, силі волі, відповідальності, принциповості Олександр Мишуга досягнув визначеної мети та увійшов в історію музичного мистецтва як всесвітньо відомий оперний співак, виразний інтерпретатор народної пісні й романсу. У статті висвітлено життєвий шлях Олександра Мишуги, географію його творчості. На основі детального аналізу наукових джерел виокремлено пріоритетні концепти діяльності видатного співака, професора, а саме: дидактико-методичні, етико-педагогічні. Подано «Десять правил виховання майбутнього співака» за Олександром Мишугою, які розкривають сутність вимог у науці співу, методичні принципи й настанови. Акцентовано, що система навчання співу професором побудована на науковій основі. З’ясовано, що цілісна система підготовки фахівця-спеціаліста базувалася на творчо педагогічному кредо співака, яке він вважав наріжним каменем співочої діяльності як власної, так і своїх учнів. Особливе місце в житті талановитого маестро займала вокально-педагогічна діяльність, яку професор не залишав до останніх днів свого життя. Наголошено на високому рівні освіченості, культури та етико-моральних цінностей професури. Як свідчення високих моральних принципів наводяться факти меценатства Олександра Мишуги, його відповідальності, патріотизму, педагогічного такту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Одеса | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти;Випуск 68 | - |
dc.subject | Олександр Мишуга | uk_UA |
dc.subject | співак | uk_UA |
dc.subject | українська вокальна школа | uk_UA |
dc.subject | вокально-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | дидактико-методичні | uk_UA |
dc.subject | етико -педагогічі концепти | uk_UA |
dc.subject | вокальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | професор, меценат | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади діяльності Олександра Мишуги | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Малашевська, Павлюк, Міщенко Концептуальні засади діяльності О.Мишуги.pdf | 170,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.