Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/796
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Замелюк, Марія Іванівна
Пуш, Олена Анатоліївна
Триндюк, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: обдарованість
креативність
інтелектуальність
фери діяльності обдарованих студентів
нтелектуально-творчий потенціал особистості
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інноватика у вихованні
Серія/номер: ;Випуск 11. Том 2. 2020
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічну готовність педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено сучасні концептуальні підходи до проблеми обдарованості, прийняті у вітчизняній психології та педагогіці; наводяться прийоми і методи ідентифікації як вираженої, так і прихованої обдарованості. Схарактеризовано сприятливі соціальні і психологічні умови для розвитку творчої обдарованості студентів. Зосереджено увагу на категорії обдарованих, їх сферах діяльності та характерних особливостях. Проведено комплексний аналіз поняття «інтелектуально-творчий потенціал» студента. Представлено специфіку роботи з обдарованими студентами у закладі вищої освіти. Розкрито особливості підготовки роботи з обдарованими студентами, що включають: проблемні запитання, побудову гіпотези, «вирізнення найкращого»; «запитання –відповідь»; «інформаційно-пізнавальна суперечність»; «незавершене рішення». Запропоновано шляхи формування готовності педагогів до роботи з обдарованими дітьми: заняття в наукових товариствах, участь в тематичних масових заходах (вечорах любителів літератури, історії, фізики, хімії та ін.), огляди-конкурси художньої, технічної та інших видів творчості, зустрічі з ученими тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/796
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАМЕЛЮК,+ПУШ,+ТРИНДЮК.pdf869,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.