Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/796Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Замелюк, Марія Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Пуш, Олена Анатоліївна | - |
| dc.contributor.author | Триндюк, Валентина Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-01-26T07:15:14Z | - |
| dc.date.available | 2024-01-26T07:15:14Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.other | УДК 372. 4. 036 | - |
| dc.identifier.other | DOI: 10.35619/iiu.v2i11.211 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/796 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолого-педагогічну готовність педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено сучасні концептуальні підходи до проблеми обдарованості, прийняті у вітчизняній психології та педагогіці; наводяться прийоми і методи ідентифікації як вираженої, так і прихованої обдарованості. Схарактеризовано сприятливі соціальні і психологічні умови для розвитку творчої обдарованості студентів. Зосереджено увагу на категорії обдарованих, їх сферах діяльності та характерних особливостях. Проведено комплексний аналіз поняття «інтелектуально-творчий потенціал» студента. Представлено специфіку роботи з обдарованими студентами у закладі вищої освіти. Розкрито особливості підготовки роботи з обдарованими студентами, що включають: проблемні запитання, побудову гіпотези, «вирізнення найкращого»; «запитання –відповідь»; «інформаційно-пізнавальна суперечність»; «незавершене рішення». Запропоновано шляхи формування готовності педагогів до роботи з обдарованими дітьми: заняття в наукових товариствах, участь в тематичних масових заходах (вечорах любителів літератури, історії, фізики, хімії та ін.), огляди-конкурси художньої, технічної та інших видів творчості, зустрічі з ученими тощо. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Інноватика у вихованні | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 11. Том 2. 2020 | - |
| dc.subject | обдарованість | uk_UA |
| dc.subject | креативність | uk_UA |
| dc.subject | інтелектуальність | uk_UA |
| dc.subject | фери діяльності обдарованих студентів | uk_UA |
| dc.subject | нтелектуально-творчий потенціал особистості | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | uk_UA |
| dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗАМЕЛЮК,+ПУШ,+ТРИНДЮК.pdf | 869,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.