Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/589
Назва: | ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Дурманенко, Євгенія Аристархівна Бартків, Оксана Степанівна Дурманенко, Оксана Леонідівна |
Ключові слова: | інформальна освіта, неформальна освіта формальна освіта майбутні педагоги освітній компонент soft skills самоосвіта |
Дата публікації: | 2023 |
Серія/номер: | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА;Випуск 55. Том 1. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми обумовлена сучасними викликами інформатизації, цифровізації та глобалізації, входження України в європейський та світовий простір, які ставлять перед закладами вищої освіти завдання підготовки фахівців, а, особливо, вчителів, здатних до постійного самонавчання, саморозвитку й самовдосконалення. Мета статті полягає в обґрунтуванні сутності, форм та результатів зарахування інформальної освіти майбутнім педагогам. Задля реалізації мети необхідним є розв’язання таких завдань: 1) обґрунтувати сутність та форми здобуття інформальної освіти; 2) визначити специфіку реалізації та зарахування результатів інформальної освіти у процесі вивчення майбутніми педагогами педагогічних освітніх компонентів (педагогіка, соціальна педагогіка). У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, умовисновків, моделювання. Визначено, що нформальна освіта є видом самостійного оволодіння здобувачами освіти інтегральною та системою загальних і фахових компетентностей; процесом і результатом самостійно організованого, не інституціоналізованого вдосконалення студентами власних компетентностей, через різні форми здобуття знань; потрібною для особистісного та професійного становлення майбутнього педагога, оскільки формує soft skills, необхідні для майбутньої професійної діяльності; мотивує студентів до самоосвітньої діяльності в зручний для них час, в певній локації; гнучка за змістом та методами. До форм інформальної освіти віднесено відвідування театрів/кіно, перегляди новин, телепередач, відео-презентацій, лекторіїв, конференцій, вебінарів, семінарів, курсів, тренінгів; участь у громадських проєктах, мотиваційних лекціях тощо; до методів – читання літератури, робота з інформаційними гаджетами, презентації доповідей. Наведено приклади визнання та зарахування результатів інформальної освіти здобувачів освіти в процесі вивчення освітніх компонентів педагогіка та соціальна педагогіка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/589 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІННОВАЦІЙНА, 23.pdf | 299,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.