Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/589
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дурманенко, Євгенія Аристархівна | - |
dc.contributor.author | Бартків, Оксана Степанівна | - |
dc.contributor.author | Дурманенко, Оксана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-03T15:28:19Z | - |
dc.date.available | 2023-06-03T15:28:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 37:378.091.31.041 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/55.1.19 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/589 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми обумовлена сучасними викликами інформатизації, цифровізації та глобалізації, входження України в європейський та світовий простір, які ставлять перед закладами вищої освіти завдання підготовки фахівців, а, особливо, вчителів, здатних до постійного самонавчання, саморозвитку й самовдосконалення. Мета статті полягає в обґрунтуванні сутності, форм та результатів зарахування інформальної освіти майбутнім педагогам. Задля реалізації мети необхідним є розв’язання таких завдань: 1) обґрунтувати сутність та форми здобуття інформальної освіти; 2) визначити специфіку реалізації та зарахування результатів інформальної освіти у процесі вивчення майбутніми педагогами педагогічних освітніх компонентів (педагогіка, соціальна педагогіка). У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, умовисновків, моделювання. Визначено, що нформальна освіта є видом самостійного оволодіння здобувачами освіти інтегральною та системою загальних і фахових компетентностей; процесом і результатом самостійно організованого, не інституціоналізованого вдосконалення студентами власних компетентностей, через різні форми здобуття знань; потрібною для особистісного та професійного становлення майбутнього педагога, оскільки формує soft skills, необхідні для майбутньої професійної діяльності; мотивує студентів до самоосвітньої діяльності в зручний для них час, в певній локації; гнучка за змістом та методами. До форм інформальної освіти віднесено відвідування театрів/кіно, перегляди новин, телепередач, відео-презентацій, лекторіїв, конференцій, вебінарів, семінарів, курсів, тренінгів; участь у громадських проєктах, мотиваційних лекціях тощо; до методів – читання літератури, робота з інформаційними гаджетами, презентації доповідей. Наведено приклади визнання та зарахування результатів інформальної освіти здобувачів освіти в процесі вивчення освітніх компонентів педагогіка та соціальна педагогіка. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА;Випуск 55. Том 1. | - |
dc.subject | інформальна освіта, | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | формальна освіта | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.subject | освітній компонент | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.title | ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІННОВАЦІЙНА, 23.pdf | 299,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.