Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/501
Назва: ENCOURAGING PARTICIPATIVE APPROACHIN DOCTORAL SUPERVISION: MODERN DISCOURSE REVIEW
Інші назви: Розділ у колективній монографії
Автори: Бойчук, Петро Микитович
Фаст, Ольга Леонідівна
Мартинюк, Алла Петрівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Encouraging Participative approach in doctoral supervision: modern discourse review. Innovative technologies in training and education : collective monograph / А. О. Bessarab, O. I. Ivanytsky, A. V. Sushchenko, L. O. Sushchenko, etc. Lviv-Toruń : Liha-Pres.
Короткий огляд (реферат): The doctorate is considered as one of the driving forces to generate economic growth and support positive developments in society, and in the knowledge economy. Therefore, information about the EU doctoral training tendencies can be useful for providing modernization of the national higher education system, the third, PhD level in particular. This paper describes the European models and innovative practices of doctoral training in the political and practical contexts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/501
Розташовується у зібраннях:Архів монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-Chapter Manuscript-3656-1-10-20210528.pdf377,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.