Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Петро Микитович-
dc.contributor.authorФаст, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorМартинюк, Алла Петрівна-
dc.date.accessioned2023-01-26T10:13:13Z-
dc.date.available2023-01-26T10:13:13Z-
dc.date.issued2019, chapter 9-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-174-2/175-185-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/501-
dc.description.abstractThe doctorate is considered as one of the driving forces to generate economic growth and support positive developments in society, and in the knowledge economy. Therefore, information about the EU doctoral training tendencies can be useful for providing modernization of the national higher education system, the third, PhD level in particular. This paper describes the European models and innovative practices of doctoral training in the political and practical contexts.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEncouraging Participative approach in doctoral supervision: modern discourse review. Innovative technologies in training and education : collective monograph / А. О. Bessarab, O. I. Ivanytsky, A. V. Sushchenko, L. O. Sushchenko, etc. Lviv-Toruń : Liha-Pres.uk_UA
dc.titleENCOURAGING PARTICIPATIVE APPROACHIN DOCTORAL SUPERVISION: MODERN DISCOURSE REVIEWuk_UA
dc.title.alternativeРозділ у колективній монографіїuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Архів монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-Chapter Manuscript-3656-1-10-20210528.pdf377,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.