Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/449
Назва: | ПсихологІчна готовність майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії |
Автори: | Ярощук, Наталія Петрівна Мельничук, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | професійна підготовка професійна готовність психологічна готовність інклюзія |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Серія/номер: | ;№ 1, Т. 2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії. Авторами проаналізовано теоретико-методологічні засади підготовки фахівців до роботи в інклюзивних умовах. Досліджено та виділено основні підходи до визначення проблеми формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/449 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019 р., № 1, Т. 2.pdf | 230,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.