Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/449
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярощук, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Мельничук, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T12:40:12Z | - |
dc.date.available | 2023-01-13T12:40:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/449 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії. Авторами проаналізовано теоретико-методологічні засади підготовки фахівців до роботи в інклюзивних умовах. Досліджено та виділено основні підходи до визначення проблеми формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 1, Т. 2 | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.title | ПсихологІчна готовність майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019 р., № 1, Т. 2.pdf | 230,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.