Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/392| Назва: | До питання формування музично-історичних компетенцій сучасного вчителя музики | 
| Інші назви: | Наукова стаття | 
| Автори: | Юрчук, Оксана Миколаївна Гришина, Валентина Василівна  | 
| Ключові слова: | сучасний вчитель музики/музичного мистецтва інноваційні освітні вимоги фахова підготовка педагога-музиканта музично-історичні компетенції музично-історичні дисципліни  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | 
| Серія/номер: | Мистецтвознавство;Вип.35, т.6 | 
| Короткий огляд (реферат): | У пропонованій статті розглянуто провідні аспекти формування музично-історичних компетенцій майбутнього педагога-музиканта у педагогічному коледжі. Проблемні питання фахової підготовки сучасного вчителя музики/музичного мистецтва розглядаються в контексті інноваційних освітніх вимог. Проведено аналіз останніх публікацій вітчизняних та зарубіжних науковців, у яких досліджуються різні аспекти формування музикознавчої компетентності в студентів вищих навчальних закладів педагогічного спрямування. Визначено, які особистісні та фахові якості відповідають сучасному педагогу-музиканту нового типу. На підставі останніх наукових праць із проблематики національної музично-педагогічної освіти обґрунтовано значення музично-історичних компетенцій як інтегративної складової фахової підготовки вчителя музики. Висвітлено окремі методичні аспекти формування музично-історичних компетенцій у майбутніх педагогів-музикантів. З’ясовано специфіку використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій як засобу оптимізації навчання. Обґрунтовано доцільність використання різних форм самостійної роботи в процесі формування музично-історичних компетенцій студентів спеціальності «Музичне мистецтво». Визначено види навчальної діяльності, що сприяють розвитку в них наукового мислення. Окреслено коло актуальних принципових питань, від яких залежить якість музично-історичної компетентності майбутніх педагогів-музикантів. Зазначено, що формування у процесі фахової підготовки музично-історичних компетенцій сприятиме успішній професійній самореалізації майбутніх вчителів музики/музичного мистецтва у сучасному соціумі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/392 | 
| ISSN: | 2308-4855 (Print) 2308-4863 (Online) | 
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| До питання формування музично-історичних компетенцій сучасного вчителя музики.jpg.pdf | 2,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.