Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/392
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчук, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Гришина, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T11:31:09Z | - |
dc.date.available | 2023-01-04T11:31:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2308-4855 (Print) 2308-4863 (Online) | - |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3:78(091) | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi/org/10.24919/2308-4863/35-6-8 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/392 | - |
dc.description.abstract | У пропонованій статті розглянуто провідні аспекти формування музично-історичних компетенцій майбутнього педагога-музиканта у педагогічному коледжі. Проблемні питання фахової підготовки сучасного вчителя музики/музичного мистецтва розглядаються в контексті інноваційних освітніх вимог. Проведено аналіз останніх публікацій вітчизняних та зарубіжних науковців, у яких досліджуються різні аспекти формування музикознавчої компетентності в студентів вищих навчальних закладів педагогічного спрямування. Визначено, які особистісні та фахові якості відповідають сучасному педагогу-музиканту нового типу. На підставі останніх наукових праць із проблематики національної музично-педагогічної освіти обґрунтовано значення музично-історичних компетенцій як інтегративної складової фахової підготовки вчителя музики. Висвітлено окремі методичні аспекти формування музично-історичних компетенцій у майбутніх педагогів-музикантів. З’ясовано специфіку використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій як засобу оптимізації навчання. Обґрунтовано доцільність використання різних форм самостійної роботи в процесі формування музично-історичних компетенцій студентів спеціальності «Музичне мистецтво». Визначено види навчальної діяльності, що сприяють розвитку в них наукового мислення. Окреслено коло актуальних принципових питань, від яких залежить якість музично-історичної компетентності майбутніх педагогів-музикантів. Зазначено, що формування у процесі фахової підготовки музично-історичних компетенцій сприятиме успішній професійній самореалізації майбутніх вчителів музики/музичного мистецтва у сучасному соціумі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Мистецтвознавство;Вип.35, т.6 | - |
dc.subject | сучасний вчитель музики/музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | інноваційні освітні вимоги | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка педагога-музиканта | uk_UA |
dc.subject | музично-історичні компетенції | uk_UA |
dc.subject | музично-історичні дисципліни | uk_UA |
dc.title | До питання формування музично-історичних компетенцій сучасного вчителя музики | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До питання формування музично-історичних компетенцій сучасного вчителя музики.jpg.pdf | 2,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.