Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/389
Назва: Обгрунтування ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Шахрай, Оксана Миколаївна
Толочко, Роксолана Миколаївна
Павлюк, Надія Миколаївна
Ключові слова: музично-ігрова діяльність
музичний керівник
інтерес до музики
старший дошкільний вік
музичні ігри
творчість
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Серія/номер: Інноваційна педагогіка;вип. 38
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх керівників музичних закладів дошкільної освіти – ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, тут розкривається сутність таких понять, як ігрова діяльність, творчість, музичноестетичний інтерес, формування інтересу до музики. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах даної проблеми. У статті зазначено, що роль ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку є важливою і незамінною. З’ясовано сутність поняття «ігрова діяльність», прослідковано і проаналізовано її спрямованість. Акцентовано, що особлива роль у цьому процесі належить дошкільній освіті, оскільки саме вона закладає фундамент становлення кожної окремої особистості. Зазначено, що саме старший дошкільний вік – період інтенсивного емоційного, творчого, інтелектуального розвитку дитини, і завдання наставників – створити всі необхідні умови для її гармонійного розвитку. Виділено напрямки, якими потрібно рухатись у майбутній роботі. На основі аналізу теоретичних джерел зроблено висновки, що педагогічний вплив музичного керівника є найважливішим у цьому процесі. Зазначено, що формування інтересу до музики є тривалим, непростим і, можливо, непередбачуваним, а також таким, що розпочинається власне в родині: адже діти приходять з тим багажем музичних знань і творчих навиків, який вони почули і отримали від батьків, сестер, братів. У статті узагальнено, що складність сутності процесу формування музичних інтересів зумовлюється функціональною спрямованістю, а також діями музичного керівника в різних ситуаціях, прийомами та засобами впливу, якими він володіє. З’ясовано, що у творчих пошуках завдання й характер дій музичного керівника будуть залежати від аудиторії та здебільшого матимуть інтуїтивно-фаховий характер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/389
ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf153,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.