Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/389
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шахрай, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Толочко, Роксолана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T19:56:55Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T19:56:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/389 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх керівників музичних закладів дошкільної освіти – ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, тут розкривається сутність таких понять, як ігрова діяльність, творчість, музичноестетичний інтерес, формування інтересу до музики. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах даної проблеми. У статті зазначено, що роль ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку є важливою і незамінною. З’ясовано сутність поняття «ігрова діяльність», прослідковано і проаналізовано її спрямованість. Акцентовано, що особлива роль у цьому процесі належить дошкільній освіті, оскільки саме вона закладає фундамент становлення кожної окремої особистості. Зазначено, що саме старший дошкільний вік – період інтенсивного емоційного, творчого, інтелектуального розвитку дитини, і завдання наставників – створити всі необхідні умови для її гармонійного розвитку. Виділено напрямки, якими потрібно рухатись у майбутній роботі. На основі аналізу теоретичних джерел зроблено висновки, що педагогічний вплив музичного керівника є найважливішим у цьому процесі. Зазначено, що формування інтересу до музики є тривалим, непростим і, можливо, непередбачуваним, а також таким, що розпочинається власне в родині: адже діти приходять з тим багажем музичних знань і творчих навиків, який вони почули і отримали від батьків, сестер, братів. У статті узагальнено, що складність сутності процесу формування музичних інтересів зумовлюється функціональною спрямованістю, а також діями музичного керівника в різних ситуаціях, прийомами та засобами впливу, якими він володіє. З’ясовано, що у творчих пошуках завдання й характер дій музичного керівника будуть залежати від аудиторії та здебільшого матимуть інтуїтивно-фаховий характер. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інноваційна педагогіка;вип. 38 | - |
dc.subject | музично-ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | музичний керівник | uk_UA |
dc.subject | інтерес до музики | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | музичні ігри | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.title | Обгрунтування ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 153,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.