Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/350
Назва: | Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Марчук, Сергій Степанович Чемерис, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | фізкультурна хвилинка втома розумова працездатність молодший школяр здоров’я фізична вправа |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Молодь та ринок |
Серія/номер: | ;№7 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено порівняльний аналіз поняття “фізкультурна хвилинка” в спеціальній науковій та методичній літературі. З’ясовано, що фізкультурні хвилинки є ефективним засобом зменшення втоми і підвищення розумової працездатності учнів, а також сприятливо діють на організм дитини, запобігаючи порушенням постави. Виявлено актуальний стан та визначено психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Подано методичні рекомендації вчителям-початківцям та студентам практикантам щодо організації і проведення фізкультхвилинок з молодшими школярами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/350 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mir_2017_7_17.pdf | 337,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.