Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/350
Назва: Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи.
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Марчук, Сергій Степанович
Чемерис, Ірина Володимирівна
Ключові слова: фізкультурна хвилинка
втома
розумова працездатність
молодший школяр
здоров’я
фізична вправа
Дата публікації: 2017
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Молодь та ринок
Серія/номер: ;№7
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено порівняльний аналіз поняття “фізкультурна хвилинка” в спеціальній науковій та методичній літературі. З’ясовано, що фізкультурні хвилинки є ефективним засобом зменшення втоми і підвищення розумової працездатності учнів, а також сприятливо діють на організм дитини, запобігаючи порушенням постави. Виявлено актуальний стан та визначено психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Подано методичні рекомендації вчителям-початківцям та студентам практикантам щодо організації і проведення фізкультхвилинок з молодшими школярами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/350
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mir_2017_7_17.pdf337,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.