Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Сергій Степанович-
dc.contributor.authorЧемерис, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-27T19:39:04Z-
dc.date.available2022-12-27T19:39:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 373.3.016:796-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/350-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз поняття “фізкультурна хвилинка” в спеціальній науковій та методичній літературі. З’ясовано, що фізкультурні хвилинки є ефективним засобом зменшення втоми і підвищення розумової працездатності учнів, а також сприятливо діють на організм дитини, запобігаючи порушенням постави. Виявлено актуальний стан та визначено психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Подано методичні рекомендації вчителям-початківцям та студентам практикантам щодо організації і проведення фізкультхвилинок з молодшими школярами.uk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Молодь та ринокuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№7-
dc.subjectфізкультурна хвилинкаuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectрозумова працездатністьuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectфізична вправаuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи.uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mir_2017_7_17.pdf337,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.