Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/334Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванова, Наталія Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-26T19:34:44Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-26T19:34:44Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.other | УДК 101:37.5 | - |
| dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.32405/2309-3935-2020-1(77)-29-34 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/334 | - |
| dc.description.abstract | У статті автор аналізує проблему включення у програму «Філософія для дітей» казки як специфічного способу подачі інформації про життя, його сенс і головні цінності. Вияснено сутність філософії та необхідність її включення в навчальний процес у контексті наповнення морально-етичним змістом казкових історій. Герой казки постає як особистість, яка в силу проблемної ситуації, що виникла, змушена приймати певні конкретні рішення, діяти або залишатися пасивною. Казка, яка має завжди щасливий кінець, вчить дітей вірити в добро, навчання якому є метою педагогічного процесу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Освіта та розвиток обдарованої особистості | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (77) / II квартал / 2020 | - |
| dc.subject | філософія для дітей | uk_UA |
| dc.subject | казка | uk_UA |
| dc.subject | творчість | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | смисл | uk_UA |
| dc.subject | мораль | uk_UA |
| dc.subject | емоція | uk_UA |
| dc.subject | образ | uk_UA |
| dc.subject | символічна форма | uk_UA |
| dc.title | НАРАТИВ КАЗКИ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ «ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ivanova-article.pdf | 381,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.