Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/252
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завіруха, Лілія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-05T19:02:23Z | - |
dc.date.available | 2022-11-05T19:02:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 1992-5786. | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/252 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему необхідності й ефективності створення рефлексивного освіт- нього середовища в музично-педагогічній діяльності. Визначена роль рефлексії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглянуто різні підходи до визначення сутності понять «рефлексивно-освітнє середовище» та «рефлексія» у науковій, психолого-педагогічній та музично-педагогічній літературі. Особливу увагу звернено на дослідження проблеми формування фахової рефлексії майбутніх учителів музики в навчально-виконавській діяльності. Незважаючи на велику кількість праць, присвячених дослідженню окремих аспектів створення й організації рефлексивного середовища в освітньому процесі, необ- хідно констатувати, що в музично-педагогічній літературі це питання досліджено недостатньо. Визначено сутність поняття «рефлексивно-освітнє середовище», під яким ми розуміємо спе- ціально створену систему умов, які забезпечать усвідомлене ставлення студента до діяльності, адекватність оцінки та контролю за процесом і результатами навчально-виконавської діяльності. Встановлено, що створення рефлексивно-освітнього середовища в навчально-виконавському про- цесі насамперед залежить від рівнів сформованості самооцінки, самоаналізу та самоконтролю май- бутніх учителів музичного мистецтва. Зазначено, що важливу роль у цьому процесі відіграє викладач, якому необхідно систематично та грамотно прилучати студентів до рефлексивної навчально-ви- конавської діяльності. У результаті дослідження подано форми і методи ефективної організації та створення рефлек- сивно-освітнього середовища в навчально-виконавській діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. Однією з важливих форм організації рефлексивно-освітнього середовища в музично-пе- дагогічній діяльності визначено проблемний тип навчання. З метою виявлення рівнів сформованості рефлексивних умінь студентів запропоновано критерії оцінювання інтерпретації твору у проекції фортепіанної підготовки. Визначено перспективи подальших розвідок у теоретичному та практич- ному дослідженні поняття «рефлексивно-освітнє середовище», методів організації такого середо- вища в навчально-виконавському процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогіка;Випуск № 67, Том 1 | - |
dc.subject | рефлексивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель музичного мис- тецтва. | uk_UA |
dc.title | РЕФЛЕКСИВНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | фахова наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Завіруха, Павлюк 2019.docx | 36,55 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.