Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлічук, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-05T18:18:43Z-
dc.date.available2022-11-05T18:18:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1992-5786.-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/251-
dc.description.abstractУ статті подано трактування комунікації в розрізі особистісного аспекту в музичній діяльно- сті, висвітлено зв’язок спілкування з особистісними рисами педагога, його мотивами та цінніс- ними орієнтаціями, самосвідомістю, професійними установками. У музично-педагогічній діяльності в особистісному аспекті сформована багатоканальна різнорівнева комунікація: комунікація «педа- гог та учень»; комунікація з музичним твором у різних виявах (слухання, виконання); міжособистісна комунікація студентів чи учнів. У науковій розвідці з’ясовано змістові особистісні компоненти, необхідні для успішної комуніка- ції, а саме: ціннісний, інтелектуально-художній та емоційно-естетичний, наявність яких забезпечує ефективне спілкування та гармонійний розвиток особистості студента чи учня. Розглянуто спе- цифіку музично-педагогічної діяльності, яка зумовлює тлумачення комунікації та відповідні комуні- кативні зв’язки і відносини. Саме така комунікація програмує алгоритм функціонування музичного мистецтва та визначає художньо-творчі способи комунікації з ним. Окреслено та розглянуто фактори, які формують професійну комунікативну діяльність кон- кретного педагога в особистісному аспекті, зокрема, такі змістові компоненти, як ціннісний, інте- лектуально-художній та емоційно-естетичний. Комунікативна діяльність педагога безпосередньо має складну психолого-естетичну природу й пов’язана з естетичним феноменом музичного твору. Ситуація естетичної комунікації служить вагомим емоційно-естетичним компонентом взаємо- дії педагога, учня та музики. Специфіка емоційно-естетичного компонента музично-педагогічного спілкування полягає в естетизації. Педагог набуває статусу організатора комунікативного акту з музикою, тому саме цей статус не дає змоги педагогу-музиканту набути іміджу ментора. У цьому разі більш доречна й ефективна позиція фасилітатора, котрий забезпечує сприятливі умови для прояву творчо-креативних здібнос- тей учнів. Здатність відчути та зрозуміти комунікативну ситуацію на занятті, не бути байдужим до осо- бистості студента чи учня, ділитися знаннями та вміннями на високому інтелектуально-духовному рівні є вирішальними компонентами успішної комунікації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогіка;Випуск № 67, Том 1-
dc.subjectпроцеси спілкуванняuk_UA
dc.subjectособистісний аспектuk_UA
dc.subjectкомунікація в музично-педагогічному процесіuk_UA
dc.titleПроцеси спілкування в музичній діяльності: особистісний аспектuk_UA
dc.title.alternativeфахова наукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlichuk_Pavlyuk_2019.docx36,2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.