Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/248| Назва: | МЕТОДИКИ П. МУРАВСЬКОГО Й А. АВДІЄВСЬКОГО У ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКОЇ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА | 
| Автори: | Регуліч, Ірина Вікторівна Науменко, Марія Олександрівна  | 
| Ключові слова: | хорова методика П. Муравського, хорова методика А. Авдієвського, диригентсько-хорова підготовка, педагоги-музиканти, хормейстерська діяльність.  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Актуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобич | 
| Серія/номер: | Вип 54, том 2. С. 77-81 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методики фундаторів українського хорового мистецтва – Павла Муравського й Анатолія Авдієвського у практиці диригентсько-хорової педагогіки та виконавства. Охарактеризовано плідну творчу діяльність і вагомий внесок кожного із них у розвиток української національної музичної культури. Окреслено основні практичні особливості та принципи роботи з творчим колективом, які спрямовані на досягнення неповторного й унікального звучання. За методикою П. Муравського визначено умови становлення виконавської майстерності, високої співацької культури, досягнення «чистого звукового ідеалу» від кожного співака до усього хорового колективу, а також специфіку комунікації в процесі практичного втілення хорової техніки майбутніми хормейстерами. Розглянуто принципи методики А. Авдієвського у сфері народного хорового мистецтва, які сприяли зародженню нового універсального явища, наповненого неповторним звуковим забарвленням, яскравою народністю і високим професіоналізмом. Прослідковано вплив традиційних та інноваційних форм, методів музичного виховання на формування духовності, творчої індивідуальності сучасної молоді. Проаналізовано головні етапи становлення твору, властивості співу a cappella та тонкощі репетиційної роботи над основними компонентами хорової звучності в методиках обох диригентів. Здійснено їхню порівняльну характеристику, виявлено спільні ознаки, спрямовані на вирішення низки завдань в процесі вивчення дисциплін диригентсько-хорового циклу. Визначено особливості їхнього втілення у практичну діяльність для забезпечення якісного рівня диригентської, вокально-хорової та педагогічної підготовки у фаховій і вищій освіті, як методів особистісного, професійного вдосконалення майбутніх педагогів-музикантів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/248 | 
| ISSN: | УДК 378.016:78.087.68:7.0712(477.82) DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-11 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Rehulich_Naumenko_2022.pdf | 340,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.