Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Регуліч, Ірина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Науменко, Марія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T08:49:39Z | - |
dc.date.available | 2022-11-04T08:49:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378.016:78.087.68:7.0712(477.82) DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-11 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/248 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методики фундаторів українського хорового мистецтва – Павла Муравського й Анатолія Авдієвського у практиці диригентсько-хорової педагогіки та виконавства. Охарактеризовано плідну творчу діяльність і вагомий внесок кожного із них у розвиток української національної музичної культури. Окреслено основні практичні особливості та принципи роботи з творчим колективом, які спрямовані на досягнення неповторного й унікального звучання. За методикою П. Муравського визначено умови становлення виконавської майстерності, високої співацької культури, досягнення «чистого звукового ідеалу» від кожного співака до усього хорового колективу, а також специфіку комунікації в процесі практичного втілення хорової техніки майбутніми хормейстерами. Розглянуто принципи методики А. Авдієвського у сфері народного хорового мистецтва, які сприяли зародженню нового універсального явища, наповненого неповторним звуковим забарвленням, яскравою народністю і високим професіоналізмом. Прослідковано вплив традиційних та інноваційних форм, методів музичного виховання на формування духовності, творчої індивідуальності сучасної молоді. Проаналізовано головні етапи становлення твору, властивості співу a cappella та тонкощі репетиційної роботи над основними компонентами хорової звучності в методиках обох диригентів. Здійснено їхню порівняльну характеристику, виявлено спільні ознаки, спрямовані на вирішення низки завдань в процесі вивчення дисциплін диригентсько-хорового циклу. Визначено особливості їхнього втілення у практичну діяльність для забезпечення якісного рівня диригентської, вокально-хорової та педагогічної підготовки у фаховій і вищій освіті, як методів особистісного, професійного вдосконалення майбутніх педагогів-музикантів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобич | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип 54, том 2. С. 77-81 | - |
dc.subject | хорова методика П. Муравського, | uk_UA |
dc.subject | хорова методика А. Авдієвського, | uk_UA |
dc.subject | диригентсько-хорова підготовка, | uk_UA |
dc.subject | педагоги-музиканти, | uk_UA |
dc.subject | хормейстерська діяльність. | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКИ П. МУРАВСЬКОГО Й А. АВДІЄВСЬКОГО У ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКОЇ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rehulich_Naumenko_2022.pdf | 340,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.