Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/221| Назва: | Історія сучасної диригентської манери |
| Інші назви: | Наукова стаття |
| Автори: | Науменко, Марія Олександрівна Панасюк, Катерина Андріївна |
| Ключові слова: | хоровий диригент диригентська діяльність комунікативні здібності творчі якості |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Інноваційна педагогіка. Одеса. |
| Серія/номер: | Теорія і методика професійної освіти;Вип. 10. Т. 2. С. 149-152 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто творчий аспект діяльності хорового диригента з позиції психолого-педагогічної науки. Описано творчий аспект діяльності хорового диригента в історичному, музично-педагогічному, музикознавчому та культурному ракурсах, основні етапи становлення та розвитку диригентсько-оркестрового мистецтва. У хронологічній послідовності розкрито культурно-історичні передумови, що вплинули на трансформацію керування оркестровим колективом. Проблема розгляду диригентсько-оркестрового мистецтва потребує висвітлення тих суспільних явищ і культурно-історичних процесів, які відбувалися на певній стадії розвитку людської цивілізації. Оскільки диригування сформувалося як самостійний вид виконавської діяльності лише в другій половині XIX ст., можна стверджувати, що воно є однією з наймолодших музивчо-виконавських спеціальностей, хоча як мистецтво керування музично-виконавським колективом сягає глибокої давнини. Окреслено еволюцію всіх диригентських систем у контексті історії світової культури. З'ясовано, що за диригентський пульт після революційних змін Р. Вагнера може вставати тільки емоційний і експресивний лідер, наділений сильною емпатією, силою навіювання, волею. Почалася конкурентна боротьба серед усіх диригентів за першість, особистий успіх і необмежену владу. Зважаючи на широкий обсяг поставлених проблем і поглибленість їх розв'язання, інноваційний характер багатьох теоретичних положень, вони є важливими для подальшої розробки концептуальних засад осмислення індивідуальної творчої діяльності хорового диригента. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/221 |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Науменко Панасюк 2019.pdf | 149,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.