Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/221
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Науменко, Марія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Панасюк, Катерина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-30T11:35:50Z | - |
dc.date.available | 2022-10-30T11:35:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | УДК 7801 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/221 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто творчий аспект діяльності хорового диригента з позиції психолого-педагогічної науки. Описано творчий аспект діяльності хорового диригента в історичному, музично-педагогічному, музикознавчому та культурному ракурсах, основні етапи становлення та розвитку диригентсько-оркестрового мистецтва. У хронологічній послідовності розкрито культурно-історичні передумови, що вплинули на трансформацію керування оркестровим колективом. Проблема розгляду диригентсько-оркестрового мистецтва потребує висвітлення тих суспільних явищ і культурно-історичних процесів, які відбувалися на певній стадії розвитку людської цивілізації. Оскільки диригування сформувалося як самостійний вид виконавської діяльності лише в другій половині XIX ст., можна стверджувати, що воно є однією з наймолодших музивчо-виконавських спеціальностей, хоча як мистецтво керування музично-виконавським колективом сягає глибокої давнини. Окреслено еволюцію всіх диригентських систем у контексті історії світової культури. З'ясовано, що за диригентський пульт після революційних змін Р. Вагнера може вставати тільки емоційний і експресивний лідер, наділений сильною емпатією, силою навіювання, волею. Почалася конкурентна боротьба серед усіх диригентів за першість, особистий успіх і необмежену владу. Зважаючи на широкий обсяг поставлених проблем і поглибленість їх розв'язання, інноваційний характер багатьох теоретичних положень, вони є важливими для подальшої розробки концептуальних засад осмислення індивідуальної творчої діяльності хорового диригента. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка. Одеса. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти;Вип. 10. Т. 2. С. 149-152 | - |
dc.subject | хоровий диригент | uk_UA |
dc.subject | диригентська діяльність | uk_UA |
dc.subject | комунікативні здібності | uk_UA |
dc.subject | творчі якості | uk_UA |
dc.title | Історія сучасної диригентської манери | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Науменко Панасюк 2019.pdf | 149,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.