Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/219
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В РОБОТІ ПСИХОЛОГА, ПЕДАГОГА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Царик, Тетяна Мирославівна
Магдисюк, Л.І.
Козак, Г.А.
Аханова, Алла Володимирівна
Ключові слова: психологічні технології
компетентність
професійна підготовка
вихователь
технології розвитку обдарованості
види обдарованості
розумова обдарованість дошкільників
методи діагностики обдарованості
дитяча обдарованість
дитина дошкільного віку
творча особистіть
Дата публікації: 2021
Видавництво: Класичний приватний університет
Серія/номер: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№76, том 2
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сучасний стан і проблеми сутності, структури та специфіки обдарованості дитини дошкільного віку, які розкривають особливості прояву, становлення та розвитку дитячої обдарованості в умовах функціонування сучасного закладу дошкільної освіти. У роботі здійснено теоретичний аналіз особливості прояву та становлення обдарованості в дітей дошкільного віку. Обґрунтовано, що види обдарованості проявляються у практичній діяльності; у пізнавальній діяльності; у художньо-естетичній діяльності; у комунікативній діяльності; у духовно-ціннісній діяльності. Практична діяльність: ремесла, спортивна й організаційна обдарованість; пізнавальна діяль ність: інтелектуальна обдарованість різних видів; художньо-естетична діяльність: хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична обдарованість; комунікативна діяльність: лідерська й атрактивна обдарованість; духовно-ціннісна діяльність: обдарованість у створенні нових духовних цінностей і смислів служіння людям. Виокремлено психологічні технології, технології навчання та розвитку обдарованості дошкільника, як-от: Технологія рішення винахідницьких завдань (ТРВЗ), Г. Альтшуллер; нетрадиційні техніки малювання; авторська програма «Розвиток творчого мислення, уяви і мовлення дошкільників», С. Лелюх, Н. Хоменко, Т. Сидорчук; Технологія інтеграції освітніх завдань в освітньому процесі; Технологія психолого-педагогічного проєктування діяльності дітей (метод проєктів); Технологія музичного розвитку дітей Карла Орфа «Шульверк»; Технологія музейної педагогіки А. Ліхтварк, А. Рейхвен, Г. Фройденталь; театральна педагогіка; Технологія казкотерапії; Технологія авторської казки й інші
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/219
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царик 6.pdf514,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.