Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Царик, Тетяна Мирославівна | - |
dc.contributor.author | Магдисюк, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Козак, Г.А. | - |
dc.contributor.author | Аханова, Алла Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T21:24:57Z | - |
dc.date.available | 2022-10-28T21:24:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 372.4.036 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/219 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено сучасний стан і проблеми сутності, структури та специфіки обдарованості дитини дошкільного віку, які розкривають особливості прояву, становлення та розвитку дитячої обдарованості в умовах функціонування сучасного закладу дошкільної освіти. У роботі здійснено теоретичний аналіз особливості прояву та становлення обдарованості в дітей дошкільного віку. Обґрунтовано, що види обдарованості проявляються у практичній діяльності; у пізнавальній діяльності; у художньо-естетичній діяльності; у комунікативній діяльності; у духовно-ціннісній діяльності. Практична діяльність: ремесла, спортивна й організаційна обдарованість; пізнавальна діяль ність: інтелектуальна обдарованість різних видів; художньо-естетична діяльність: хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична обдарованість; комунікативна діяльність: лідерська й атрактивна обдарованість; духовно-ціннісна діяльність: обдарованість у створенні нових духовних цінностей і смислів служіння людям. Виокремлено психологічні технології, технології навчання та розвитку обдарованості дошкільника, як-от: Технологія рішення винахідницьких завдань (ТРВЗ), Г. Альтшуллер; нетрадиційні техніки малювання; авторська програма «Розвиток творчого мислення, уяви і мовлення дошкільників», С. Лелюх, Н. Хоменко, Т. Сидорчук; Технологія інтеграції освітніх завдань в освітньому процесі; Технологія психолого-педагогічного проєктування діяльності дітей (метод проєктів); Технологія музичного розвитку дітей Карла Орфа «Шульверк»; Технологія музейної педагогіки А. Ліхтварк, А. Рейхвен, Г. Фройденталь; театральна педагогіка; Технологія казкотерапії; Технологія авторської казки й інші | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах;№76, том 2 | - |
dc.subject | психологічні технології | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.subject | технології розвитку обдарованості | uk_UA |
dc.subject | види обдарованості | uk_UA |
dc.subject | розумова обдарованість дошкільників | uk_UA |
dc.subject | методи діагностики обдарованості | uk_UA |
dc.subject | дитяча обдарованість | uk_UA |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | творча особистіть | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В РОБОТІ ПСИХОЛОГА, ПЕДАГОГА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Царик 6.pdf | 514,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.