Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorМарчук, Сергій Степанович-
dc.contributor.authorБорбич, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorПуш, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorСмолюк, Артем Іванович-
dc.date.accessioned2025-11-28T12:19:25Z-
dc.date.available2025-11-28T12:19:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДенисенко Н. Г., Марчук С. С., Борбич Н. В., Пуш О. А., Смолюк А. І. Практична підготовка майбутнього вчителя: теоретико-методологічні орієнтири Нової української школи. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип. 84. Т.1. С. 90-98.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:796(477.82)(043.5)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2025/84.1.17-
dc.identifier.urihttp://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/997-
dc.description.abstractУ статті розглянуто практичну підготовку майбутнього вчителя як одну з централь- них складових професійної освіти в умовах трансформацій, зумовлених впровадженням Концепції Нової української школи. Обґрунто- вано, що ефективна реалізація педагогічної практики забезпечує не лише апробацію здо- бутих знань, а й формування фахових ком- петентностей, здатності до інноваційної діяльності, рефлексії та інтеграції в про- фесійне середовище. Актуальність теми визначається нагальною потребою в онов- ленні теоретико-методологічних підходів до організації практики, орієнтованих на запити студентів і виклики сучасної школи. Метою дослідження є аналіз ролі прак- тичного компонента у професійній підго- товці майбутніх учителів та окреслення стратегій її вдосконалення. Представлено результати анкетування здобувачів освіти спеціальностей «Середня освіта (Фізична культура)» та «Початкова освіта», що дозволили виявити освітні очікування, труд- нощі та пропозиції студентів. Педагогічна практика розглядається студентами як простір професійного зростання, особливо цінним у контексті безпосередньої взаємо- дії з дітьми, використання інтерактивних методів, нестандартних форм занять і новітніх освітніх технологій. Разом із позитивним досвідом акцентовано увагу на типових ускладненнях: обмеженні творчої ініціативи, дефіциті наставницької підтримки, труднощах дисципліни та адап- тації до реального шкільного середовища. З урахуванням зазначеного, практичну під- готовку вчителя Нової української школи доцільно розглядати як інтегрований про- цес професійного становлення, що забезпе- чує перехід від теоретичних знань до педа- гогічної дії, залучає майбутнього вчителя до реальних освітніх практик та формує здатність ефективно й креативно діяти в умовах змін. Запропоновано напрями вдосконалення педа- гогічної практики: впровадження настав- ництва та зворотного зв’язку, залучення до цифрового й інклюзивного середовища, розвиток самоменеджменту, рефлексії та розширення можливостей творчого само- вираження. Комплексна модернізація прак- тичного компонента сприятиме підготовці педагогів, здатних відповідати на запити сучасної освіти.uk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти;Вип. 84. Т. 1-
dc.subjectпрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectрання педагогічна практикаuk_UA
dc.subjectмето- дична підтримкаuk_UA
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectнаставництвоuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf252,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.