Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/997Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Денисенко, Наталія Григорівна | - |
| dc.contributor.author | Марчук, Сергій Степанович | - |
| dc.contributor.author | Борбич, Наталія Віталіївна | - |
| dc.contributor.author | Пуш, Олена Анатоліївна | - |
| dc.contributor.author | Смолюк, Артем Іванович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-28T12:19:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-28T12:19:25Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Денисенко Н. Г., Марчук С. С., Борбич Н. В., Пуш О. А., Смолюк А. І. Практична підготовка майбутнього вчителя: теоретико-методологічні орієнтири Нової української школи. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип. 84. Т.1. С. 90-98. | uk_UA |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:796(477.82)(043.5) | - |
| dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2025/84.1.17 | - |
| dc.identifier.uri | http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/997 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто практичну підготовку майбутнього вчителя як одну з централь- них складових професійної освіти в умовах трансформацій, зумовлених впровадженням Концепції Нової української школи. Обґрунто- вано, що ефективна реалізація педагогічної практики забезпечує не лише апробацію здо- бутих знань, а й формування фахових ком- петентностей, здатності до інноваційної діяльності, рефлексії та інтеграції в про- фесійне середовище. Актуальність теми визначається нагальною потребою в онов- ленні теоретико-методологічних підходів до організації практики, орієнтованих на запити студентів і виклики сучасної школи. Метою дослідження є аналіз ролі прак- тичного компонента у професійній підго- товці майбутніх учителів та окреслення стратегій її вдосконалення. Представлено результати анкетування здобувачів освіти спеціальностей «Середня освіта (Фізична культура)» та «Початкова освіта», що дозволили виявити освітні очікування, труд- нощі та пропозиції студентів. Педагогічна практика розглядається студентами як простір професійного зростання, особливо цінним у контексті безпосередньої взаємо- дії з дітьми, використання інтерактивних методів, нестандартних форм занять і новітніх освітніх технологій. Разом із позитивним досвідом акцентовано увагу на типових ускладненнях: обмеженні творчої ініціативи, дефіциті наставницької підтримки, труднощах дисципліни та адап- тації до реального шкільного середовища. З урахуванням зазначеного, практичну під- готовку вчителя Нової української школи доцільно розглядати як інтегрований про- цес професійного становлення, що забезпе- чує перехід від теоретичних знань до педа- гогічної дії, залучає майбутнього вчителя до реальних освітніх практик та формує здатність ефективно й креативно діяти в умовах змін. Запропоновано напрями вдосконалення педа- гогічної практики: впровадження настав- ництва та зворотного зв’язку, залучення до цифрового й інклюзивного середовища, розвиток самоменеджменту, рефлексії та розширення можливостей творчого само- вираження. Комплексна модернізація прак- тичного компонента сприятиме підготовці педагогів, здатних відповідати на запити сучасної освіти. | uk_UA |
| dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти;Вип. 84. Т. 1 | - |
| dc.subject | практична підготовка | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
| dc.subject | рання педагогічна практика | uk_UA |
| dc.subject | мето- дична підтримка | uk_UA |
| dc.subject | вчитель фізичної культури | uk_UA |
| dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні підходи | uk_UA |
| dc.subject | наставництво | uk_UA |
| dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
| dc.title | ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
| dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 19.pdf | 252,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.