Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/991
Назва: Психологічні особливості дошкільного віку як основа для формування емоційної стійкості
Автори: Ярощук, Наталія Петрівна
Козігора, Марія Анатоліівна
Ключові слова: діти дошкільного віку
емоційна стійкість
психічні процеси
вікові особливості
зображувальна діяльність
ресурс
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського
Серія/номер: Психологія;Том 36 (75) No 4 2025
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито психологічні особливості дошкільного віку як ключової передумови для формування емоційної стійкості дитини в умовах соціальних, політичних та гуманітарних викликів сучасності. Підкреслюється, що саме в дошкільному віці відбувається інтенсивне становлення особистості, активізуються пізнавальні процеси, формуються навички саморегуляції, внутрішній контроль, здатність до емоційного розрізнення та комунікації, що створює потенціал для розвитку внутрішніх ресурсів і формування емоційної стійкості. Визначено, що ефективна психолого-педагогічна робота має базуватися на глибокому розумінні вікових особливостей дошкільника, створенні середовища довіри, передбачуваності й емоційної підтримки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/991
ISSN: 2709-8796
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.