Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/990| Назва: | Формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів у процесі вивчення психологічних дисциплін |
| Автори: | Ярощук, Наталія Петрівна Козігора, Марія Анатоліівна |
| Ключові слова: | компетентність інклюзія вихователі діти дошкільного віку дитяча психологія загальна психологія |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Габітус. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
| Серія/номер: | Психологія;Випуск 75. Том 1 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному дослідженню формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено педагогічні умови, що сприяють ефективному формуванню інклюзивної компетентності: поєднання теоретичної і практичної підготовки, використання інтерактивних методів навчання. Запропоновано модель формування інклюзивної компетентності у процесі вивчення психологічних дисциплін. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/990 |
| ISSN: | 2663-5216 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів у процесі вивчення психологічних дисциплін.pdf | 417,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.