Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/990
Назва: Формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів у процесі вивчення психологічних дисциплін
Автори: Ярощук, Наталія Петрівна
Козігора, Марія Анатоліівна
Ключові слова: компетентність
інклюзія
вихователі
діти дошкільного віку
дитяча психологія
загальна психологія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Габітус. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Серія/номер: Психологія;Випуск 75. Том 1
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному дослідженню формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено педагогічні умови, що сприяють ефективному формуванню інклюзивної компетентності: поєднання теоретичної і практичної підготовки, використання інтерактивних методів навчання. Запропоновано модель формування інклюзивної компетентності у процесі вивчення психологічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/990
ISSN: 2663-5216
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.