Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/990
Назва: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗГІДНО СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Бовканюк, Павло Олександрович
Степанюк, Ігор Віталійович
Степанюк, Дар`я Олексіївна
Ключові слова: Педагогічна практика
Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
Інтегрований курс «Мистецтво»
Підручник
Студенти-практиканти
Заклад загальної середньої освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». 2025. № 85. Т.2. С.134-137.
Серія/номер: Мистецтвознавство;Вип. №85. Том 2.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено принципи організації педагогічної практики у Комунальному закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Розглянуто практику як ключовий інструмент у формуванні професійної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах сучасної реформи освіти. У публікації підкреслено, що воєнні дії та різноманітні політичні колізії, що відбуваються в Україні, внесли свої корективи в освітній процес, тому нинішня школа потребує педагога нового типу – мотивованого та активного рушія освітніх змін, який є дослідником і творцем. Такий учитель орієнтований на постійне професійне й особистісне зростання, готовий до імпровізацій та сміливих експериментів. Найвагоміший вплив на формування професійної майстерності саме такого фахівця має виробнича педагогічна практика. У статті зазначено, що під час виробничої педагогічної практики здобувачі освіти поглиблюють та конкретизують свої професійні знання, розвивають професійно необхідні вміння, навички та способи дії, формують мотиви професійної діяльності та саморозвитку, виробляють індивідуальний стиль професійної діяльності, розвивають дослідницький та інноваційний потенціал, опановують всю систему професійних функцій та інтенсивно розвивають усі елементи професійної майстерності. Авторами висвітлено проблеми, з якими стикаються студенти під час проходження різних видів практики, проаналізовано підручники з мистецтва, за якими навчаються сучасні школярі, зазначено сильні та слабкі сторони підручників інтегрованого курсу «Мистецтво». Обґрунтовано, що важливу роль у формуванні фахових компетентностей у процесі проходження педагогічної практики відіграє налагоджена співпраця між Комунальним закладом вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради та закладами загальної середньої освіти і позашкільними закладами, зокрема, Комунальним закладом «Палац учнівської молоді Луцької міської ради». Ключові слова: педагогічна практика, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, інтегрований курс «Мистецтво», підручник, студенти-практиканти, заклад загальної середньої освіти, Комунальний заклад «Палац учнівської молоді Луцької міської ради».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/990
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів народних інструментів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бовканюк П.О, Степанюк І,В, Степанюк Д.О..pdf155,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.