Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/988Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Жорняк, Богдана Євгенівна | - |
| dc.contributor.author | Зарицька, Анна Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Ткачук, Світлана Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-01T18:46:17Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-01T18:46:17Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.other | УДК 378: 37 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/988 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості форму- вання індивідуального стилю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів у Комунальному закладі вищої освіти «Луць- кий педагогічний коледж» Волинської облас- ної ради. Проаналізовані обов’язкові освітні компоненти як засіб формування індиві- дуального стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах сучасної реформи освіти. У публікації представлена структура індивідуального стилю педагога, подана дефініція поняття «індивідуальний стиль майбутнього учителя музичного мистецтва». Автори зазначають, що інди- відуальний стиль майбутнього учителя музичного мистецтва – це цілісна система стійких, особистісно зумовлених способів педагогічної та музично-творчої діяльності, що виявляється у характерних для конкрет- ної особистості підходах до викладання, вза- ємодії з учнями, інтерпретації музичного матеріалу та організації освітнього про- цесу загалом. Цей стиль формується на основі професійних знань, музичних здібнос- тей, творчого потенціалу, комунікативних якостей та індивідуального досвіду здобу- вача освіти в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів. Авторами описані різноманітні тренінги, майстер-класи, мистецькі проєкти, які про- водяться у КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Серед яких: семінар-практикум «Навички soft skills основа організації якісного освітнього про- цесу»; мистецько-науковий проєкт «Акаде- мічні майстерки»; семінар-тренінг на тему: «Якісна освіта – впевнене майбутнє»; семі- нар-тренінг «Академічна доброчесність у мистецькій освіті: етика, відповідальність та професійний розвиток майбутнього вчи- теля музичного мистецтва» тощо. Обґрунтовано, що важливу роль у форму- ванні індивідуального стилю майбутніх учи- телів музичного мистецтва відіграють про- фесійні знання, музичні здібностей, творчий потенціал, комунікативні якості та індиві- дуальний досвід здобувача освіти в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів. Ключові слова: індивідуальний стиль, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, майбутні учителі музичного мисте- цтва, майстер-класи, мистецькі проєкти, обов’язкові освітні компоненти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | теорія і методика професійної освіти;Випуск 86. Том 1 | - |
| dc.subject | індивідуальний стиль | uk_UA |
| dc.subject | Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради | uk_UA |
| dc.subject | майбутні учителі музичного мистецтва | uk_UA |
| dc.subject | майстер-класи | uk_UA |
| dc.subject | мистецькі проєкти | uk_UA |
| dc.subject | обов’язкові освітні компоненти | uk_UA |
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 30.pdf | 145,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.