Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорняк, Богдана Євгенівна-
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorТкачук, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-10-01T18:46:17Z-
dc.date.available2025-10-01T18:46:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherУДК 378: 37-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/988-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості форму- вання індивідуального стилю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів у Комунальному закладі вищої освіти «Луць- кий педагогічний коледж» Волинської облас- ної ради. Проаналізовані обов’язкові освітні компоненти як засіб формування індиві- дуального стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах сучасної реформи освіти. У публікації представлена структура індивідуального стилю педагога, подана дефініція поняття «індивідуальний стиль майбутнього учителя музичного мистецтва». Автори зазначають, що інди- відуальний стиль майбутнього учителя музичного мистецтва – це цілісна система стійких, особистісно зумовлених способів педагогічної та музично-творчої діяльності, що виявляється у характерних для конкрет- ної особистості підходах до викладання, вза- ємодії з учнями, інтерпретації музичного матеріалу та організації освітнього про- цесу загалом. Цей стиль формується на основі професійних знань, музичних здібнос- тей, творчого потенціалу, комунікативних якостей та індивідуального досвіду здобу- вача освіти в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів. Авторами описані різноманітні тренінги, майстер-класи, мистецькі проєкти, які про- водяться у КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Серед яких: семінар-практикум «Навички soft skills основа організації якісного освітнього про- цесу»; мистецько-науковий проєкт «Акаде- мічні майстерки»; семінар-тренінг на тему: «Якісна освіта – впевнене майбутнє»; семі- нар-тренінг «Академічна доброчесність у мистецькій освіті: етика, відповідальність та професійний розвиток майбутнього вчи- теля музичного мистецтва» тощо. Обґрунтовано, що важливу роль у форму- ванні індивідуального стилю майбутніх учи- телів музичного мистецтва відіграють про- фесійні знання, музичні здібностей, творчий потенціал, комунікативні якості та індиві- дуальний досвід здобувача освіти в процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів. Ключові слова: індивідуальний стиль, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, майбутні учителі музичного мисте- цтва, майстер-класи, мистецькі проєкти, обов’язкові освітні компоненти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesтеорія і методика професійної освіти;Випуск 86. Том 1-
dc.subjectіндивідуальний стильuk_UA
dc.subjectКомунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectмайстер-класиuk_UA
dc.subjectмистецькі проєктиuk_UA
dc.subjectобов’язкові освітні компонентиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf145,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.