Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorСтрельбіцька, Олена Онуфріївна-
dc.contributor.authorГорбач, Надія Василівна-
dc.contributor.authorПодолюк, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorМартинюк, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2025-10-01T11:50:04Z-
dc.date.available2025-10-01T11:50:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДенисенко Н.Г., Стрельбіцька О.О., Горбач Н.В., Подолюк С.М., Мартинюк М.І. Методика навчання спортивного коментування у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип. 84. Т. 1. С. 98–106.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:796(477.82)(043.5)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2025/84.1.18-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/987-
dc.description.abstractУ статті висвітлено методику навчання спортивного коментування в системі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як ефективного засобу розвитку комунікативної компетентності. Актуальність теми зумовлена необхідністю впровадження інновацій у процес підготовки педагогічних кадрів відповідно до засад Нової української школи, де особливе значення надається формуванню публічних мовленнєвих умінь, розвитку аналітичного мислення та вмінню використовувати цифрові інструменти. Модуль «Основи спортивного коментування» запропоновано як експериментальний компонент навчального блоку «Українська мова за професійним спрямуванням». Він передбачає опанування студентами практик усного та письмового коментування спортивних подій, що поєднує мовну грамотність з професійним контекстом фізичного виховання. Автори пропонують власне визначення поняття «спортивне коментування» як цілеспрямованого процесу усного або письмового тлумачення, опису й оцінювання спортивних подій, що поєднує інформативність, емоційність і педагогічну доступність. Особливу увагу приділено бінарній формі навчання, яка реалізується через інтеграцію мовознавчих аспектів із методикою викладання фізичної культури. Такий підхід сприяє міждисциплінарності, активізує освітній процес і створює умови для цілісного професійного розвитку студентів. У статті представлено результати анкетування здобувачів освіти педагогічного коледжу (n=27), яке засвідчило високу зацікавленість та позитивну оцінку впровадження модуля «Основи спортивного коментування»: 88,4% респондентів вважають його корисним, 89,5% висловили бажання брати участь у практичних заняттях. Зроблено висновок, що включення спортивного коментування до освітнього процесу як нової педагогічної технології не лише сприяє розвитку ключових компетентностей майбутніх учителів фізичної культури, а й розширює можливості їхньої професійної самореалізації у сфері спортивної медіакомунікаціїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 84, Т. 1-
dc.subjectспортивне коментуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectспортивне блогерствоuk_UA
dc.subjectмедіакомунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectбінарна форма навчанняuk_UA
dc.subjectукраїнська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectтеорія і методика фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectінтеграція дисциплінuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА НАВЧАННЯ СПОРТИВНОГО КОМЕНТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf203,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.