Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорняк, Богдана Євгенівна-
dc.contributor.authorТкачук, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorЮрчук, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorРаковець, Степан Вікторович-
dc.date.accessioned2025-04-22T22:01:44Z-
dc.date.available2025-04-22T22:01:44Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.otherУДК 373.31-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/967-
dc.description.abstractУ статті розкрито технологію підготовки майбутніх фахівців до проведення музично ігрової діяльності в групі подовженого дня. Зазначено, що майбутній вчитель музич ного мистецтва з додатковою спеціалі зацією «педагог-організатор» та «органі затор культурно-дозвіллєвої діяльності», який після здобуття музично-педагогічної освіти реалізує своє право на трудову діяль ність у якості педагога групи подовженого дня, зможе успішно проводити з молодшими школярами музично-ігрову діяльність за умови якісної підготовки. Зокрема, автори публікації наголошують на тому, що для забезпечення професійної самореалізації на посаді педагога групи подовженого дня, необхідно засвоїти багато інформації, яку пропонують викладачі закладу вищої освіти у ході викладання обов’язкових та вибірко вих освітніх компонентів. З’ясовано, що у комунальному закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради підготовка май бутніх фахівців музично-педагогічної сфери для роботи в групі подовженого дня здійснюється на основі освітньо-профе сійної програми, яка передбачає вивчення обов’язкових та вибіркових освітніх компо нентів. Визначено, що серед обов’язкових освіт ніх компонентів важливу роль відіграють «Українська музична література. Укра їнська народно-музична творчість» та «Методика музичного виховання в закладах загальної середньої освіти», серед вибір кових – «Комп’ютерне аранжування» та «Музично-ігрова діяльність в групі подовже ного дня». У публікації описано, що серед музичних ігор для групи подовженого дня доречно, в першу чергу, обирати народні музичні ігри, зібрані та класифіковані видатним українським етнографом, хореографом, музичним педа гогом, музикознавцем Василем Миколайо вичем Верховинцем. Саме ці ігри сприяють формуванню патріотичних почуттів, озна йомленню із народними традиціями. Автори публікації зазначають, що молод шим школярам у ході перебування в групі подовженого дня також цікавими будуть інші види ігор – музично-дидактичні, рит мічні, творчі, тому важливо навчитися їх правильно організовувати.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesтеорія і методика професійної освіти;Випуск 79. Том 1-
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійна програмаuk_UA
dc.subjectгрупа подовженого дняuk_UA
dc.subjectметодика музичного вихованняuk_UA
dc.subjectукраїнська музична літератураuk_UA
dc.subjectукраїнська народно-музична творчістьuk_UA
dc.subjectкомп’ютерне аранжуванняuk_UA
dc.subjectмузично-ігрова діяльність в групі подовженого дняuk_UA
dc.subjectВ. Верховинецьuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПІ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жорняк, Ткачук, Юрчук, Раковець.pdf162,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.