Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/903
Назва: Маркери української ідентичності в сучасному медіапросторі
Інші назви: наукова стаття
Автори: Горбач, Надія Василівна
Ключові слова: національна ідентичність
медіапростір
українці
контент
культурний спротив
фольклорні мотиви
Дата публікації: 2024
Видавництво: STUDIA UKRAINICA POSNANIENSIA
Бібліографічний опис: Горбач Н. В. Маркери української ідентичності в сучасному медіапросторі. Studia Ukrainica Posnaniensia, vol. XII/2: 2024, p. 139–152.
Серія/номер: ;№ 12/2, 2024
Короткий огляд (реферат): Метою статті є спроба виокремлення та опису основних маркерів української ідентичності в сучасному медіасередовищі. Актуальність дослідження пов’язана із нагальною потребою українців зберегти та утвердити свою національну свідомість на фоні процесів глобалізації та війни. Сучасний медійний контент серед маркерів української ідентичності репрезентує, зокрема, використання української мови як свідомого вибору громадян та прикладу культурної стійкості й спротиву; архаїчні фольклорні мотиви, що лягли в основу нових творів; поєднання етнічних мотивів із сучасною музикою; можливість пошуку інформації за національно маркованими хештегами; популяризацію творчості та постаті Тараса Шевченка крізь призму сучасних подій; виникнення нового автостереотипу українця – безстрашного героя перед лицем жорстокого ворога; появу етнічно забарвлених мемів та сучасних фразеологізмів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/903
ISSN: 2300-4754
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
markery_ukrainskiej_tozsamosci_we_wspolczesnej_przestrzeni_medialnej.pdf150,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.