Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗиско, Віта Віталіївна-
dc.contributor.authorБілозерова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorЗавіруха, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-12-15T17:29:02Z-
dc.date.available2024-12-15T17:29:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn3041-1572Online-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/901-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано інноваційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва як інтегровану професійно-особистісну якість, яку характеризує високий рівень оволодіння знаннями в галузі музикознавства, педагогічними компетенціями, музично-виконавськими вміннями. Висвітлено, що цьому сприяє розвинутий інтерес до сучасної музики, здатність художньо-обгрунто- вано інтерпретувати зміст музичного твору в умовах виконавсько-педагогічної діяльності. Схарактеризовано, що мотивація навчання включає в себе багато складових (інтереси, потреби, емоції, цілі, суспільні ідеали), які вступають у нові відношення один з одним та постійно змінюються. У статті представлено сучасну музику, яка характеризується пошуком нової виконавської манери гри на інструменті, нової музичної мови, нових засобів виразності, які завжди ідуть поруч і потребують оновлення ціннісних орієнтирів у музично-педагогічному процесі. Узагальнено, що саме іннова- ційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбут- ніх учителів музичного мистецтва вдосконалюють, збагачують, розширюють зміст пізнавальної потреби студентів і озброюють її новими методами засвоєння, удосконалюючи виконання. Відображено,що саме даний феномен є специфічним і своєрідним засобом формування художнього мислення, оскільки у студентів розширюються інтонаційні основи композиторської техніки, а також знання про художні напрямки та стилі. 8(8) 2024 171 У статті описано інноваційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва, що сприяють підвищенню ефективності цього процесу: створення ситуації успіху в процесі реалізації творчого потенціалу студента, забезпечення самоактуалізації та рефлексивності у процесі виконання фортепіанних творів сучасних композиторів, підвищення рівнів музично-теоретичної обізнаності в галузі сучасної фортепіанної музики, керування процесом формування мотивації студентів до вивчення сучасної фортепіанної музики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України,uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта/Педагогіка;№8(8)2024-
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectфортепіаноuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі музичного мистецтваuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17395-Текст статті-17623-1-10-20241213.pdf260,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.