Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/901
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зиско, Віта Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Білозерова, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Завіруха, Лілія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-15T17:29:02Z | - |
dc.date.available | 2024-12-15T17:29:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | 3041-1572Online | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/901 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано інноваційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва як інтегровану професійно-особистісну якість, яку характеризує високий рівень оволодіння знаннями в галузі музикознавства, педагогічними компетенціями, музично-виконавськими вміннями. Висвітлено, що цьому сприяє розвинутий інтерес до сучасної музики, здатність художньо-обгрунто- вано інтерпретувати зміст музичного твору в умовах виконавсько-педагогічної діяльності. Схарактеризовано, що мотивація навчання включає в себе багато складових (інтереси, потреби, емоції, цілі, суспільні ідеали), які вступають у нові відношення один з одним та постійно змінюються. У статті представлено сучасну музику, яка характеризується пошуком нової виконавської манери гри на інструменті, нової музичної мови, нових засобів виразності, які завжди ідуть поруч і потребують оновлення ціннісних орієнтирів у музично-педагогічному процесі. Узагальнено, що саме іннова- ційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбут- ніх учителів музичного мистецтва вдосконалюють, збагачують, розширюють зміст пізнавальної потреби студентів і озброюють її новими методами засвоєння, удосконалюючи виконання. Відображено,що саме даний феномен є специфічним і своєрідним засобом формування художнього мислення, оскільки у студентів розширюються інтонаційні основи композиторської техніки, а також знання про художні напрямки та стилі. 8(8) 2024 171 У статті описано інноваційні технології формування мотивації навчання гри на фортепіано у майбутніх учителів музичного мистецтва, що сприяють підвищенню ефективності цього процесу: створення ситуації успіху в процесі реалізації творчого потенціалу студента, забезпечення самоактуалізації та рефлексивності у процесі виконання фортепіанних творів сучасних композиторів, підвищення рівнів музично-теоретичної обізнаності в галузі сучасної фортепіанної музики, керування процесом формування мотивації студентів до вивчення сучасної фортепіанної музики. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України, | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Освіта/Педагогіка;№8(8)2024 | - |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | фортепіано | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі музичного мистецтва | uk_UA |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17395-Текст статті-17623-1-10-20241213.pdf | 260,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.