Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, Михайло Степанович | - |
dc.contributor.author | Полетило, Сергій Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-12T13:23:45Z | - |
dc.date.available | 2024-10-12T13:23:45Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-14 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-940-156-6 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/889 | - |
dc.description.abstract | В умовах класно-урочної системи не-стандартний урок виступає одним із засобів диференціації та індивідуалізації навчання фізики. Вчитель звільняється від ряду контролюючих, навчаючих і оцінювальних функцій, які передаються учням, більше уваги приділяє організації навчального процесу. Навчання під час нестандартного уроку реалізує діяльнісний підхід до викладання і цим підвищує інтерес до знань, сприяє розвитку пізнавальної активності та творчих здібностей учнів. Нестандартний урок інтенсифікує процес навчання, виховує уміння працювати, почуття взаємодопомоги. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Частина 2; | - |
dc.subject | інтерес до фізики | uk_UA |
dc.subject | сучасний урок фізики | uk_UA |
dc.subject | якість знань учнів | uk_UA |
dc.subject | нестандартний урок фізики | uk_UA |
dc.title | Використання нестандартних уроків для підвищення якості знань школярів з фізики | uk_UA |
dc.title.alternative | Тези конференції | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Полетило С.А. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ковальчук М.С. Полетило С.А. (2).pdf | 614,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.