Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/885
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ GRAN1, GRAN-2D, 3D CАLCULATOR - GEOGEBRA З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ |
Інші назви: | Наукова фахова стаття |
Автори: | Нарихнюк, Наталія Юріївна Лейбик, Людмила Іванівна Корінчук, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | інформаційні технології природничо-математичного циклу дистанційна освіта здобувач освіти навчання освіта ресурс |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради |
Серія/номер: | Педагогіка;№1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості використання різних програмних засобів на заняттях природничо-математичного циклу. З’ясовано, що використання інформаційних технологій стимулює здобувачів освіти до розвитку самостійності, сприяє самовдосконаленню, підвищенню якості знань, самоорганізації й самоконтролю. Дослідження проведено на основі практики використання програмного забезпечення GRAN1, GRAN-2D, 3D Calculator – GeoGebra, застосування якого зменшує витрати часу на виконання завдань різного типу. Ці сервіси прості у використанні, оснащені досить зручним інтерфейсом, максимально наближеним до інтерфейсу найбільш поширених програм загального призначення. Наприклад, за допомогою програмного засобу GRAN-1 можна виконувати рисунки до задач, для розв’язування яких традиційно використовувалися циркуль і лінійка, будувати складні функції. Програма GRAN-2D призначена для графічного аналізу систем геометричних об’єктів на площині. Сервіс GeoGebra - допомагає створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебрі, стереометрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля і лінійки. Результати наукової розвідки засвідчують, що застосування онлайн ресурсів дозволяє значно підвищити ефективність навчального процесу, організувати взаємодію всіх суб’єктів навчання, побудувати освітню систему, в якій здобувач освіти був би активним і рівноправним учасником. У цілому виявлено, що використання новітніх технологій у процесі навчальної діяльності дає змогу досягнути якісно вищого рівня якості занять, значно розширює можливості активізації діяльності здобувачів освіти, а безперервний зворотній зв’язок оживлює навчальний процес, що зрештою призводить до формування позитивного ставлення учнів до вивчення предметів природничо-математичного циклу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/885 |
Розташовується у зібраннях: | Академічні студії. Серія "Педагогіка" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ .pdf | 888,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.