Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/879| Назва: | Підходи у використанні експериментальних задач на уроках фізики загальноосвітніх навчальних закладів |
| Інші назви: | Наукова стаття |
| Автори: | Полетило, Сергій Андрійович |
| Ключові слова: | навчання фізики в базовій школі узагальнююче експериментальне вміння. сценарії використання експериментальних задач узаагальнююче експериментальне вміння |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Сумський національний університет імені А.С. Макаренко |
| Серія/номер: | Випуск № 5(109); |
| Короткий огляд (реферат): | Установлено, що вчителі фізики закладів загальної середньої освіти стикаються з низкою труднощів, пов’язаних із використанням у навчанні експериментальних задач. Учителі потребують нових методичних підходів, які б сприяли успішному використанню експериментальних задач для формування узагальненого експериментального вміння. Запропоновано сім методичних підходів до використання експериментальних задач для навчання учнів у базовій школі. Підтверджено, що запропонувати вчителям фізики єдиний рецепт використання експериментальних задач у практиці навчання неможливо. Важливо запропонувати низку підходів, щоб учитель міг вільно обрати для навчання той, який найбільшою мірою забезпечить формування предметних компетентностей учнів |
| Опис: | Запропонованопідходи, які б дали змогу перебороти труднощі, що зустрічаються у процесі підготовки вчителя до розв’язування експериментальних задач із фізики в базовій школі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/879 |
| ISSN: | УДК 53-028.77: 373.016 ORCID ID 0000-0003-4919-1891 DOI 10.24139/2312-5993/2021.05/081-090 |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pednauk_2021_5_10 (2).pdf | 998,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.