Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/878
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полетило, Сергій Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T20:12:41Z | - |
dc.date.available | 2024-10-03T20:12:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.issn | УДК 53-047.42 | - |
dc.identifier.issn | DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.76-3.13 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/878 | - |
dc.description | Встановилено доцільність використання дослідницьких експериментальних задач під час вивчення фізики в базовій школі, з’ясувати, коли саме їх бажано розв’язувати. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено формуванню узагальненого експериментального вміння з фізики за допомогою експериментальних задач. Обґрунтовано значення експериментальних задач на уроках фізики загальноосвітніх навчальних закладів. На основі аналізу підручників фізики останніх років помічено тенденційність до збільшення частоти використання експериментальних задач у практиці сучасного уроку базової школи. Розглянуто підходи вчителів до проблеми використання експериментальних задач у практиці сучасного уроку. Проаналізовано погляди науковців щодо використання на уроках експериментальних і дослідницьких експериментальних задач. Установлено неможливість запропонувати конкретні рекомендації вчителям фізики щодо частоти розв’язування експериментальних задач. Запропоновано новий підхід, який забезпечить високу якість формування узагальненого експериментального вміння з фізики. Згідно із цим підходом учителям пропонується збірник експериментальних задач, частина яких розв’язується на уроці, а частина – в позаурочній і самостійній роботі. Деталізовано шляхи організації навчальної діяльності учнів, спрямовані на розв’язання експериментальних задач, серед яких година експериментування, викладення експериментальних задач у шкільній стіннівці й на сайті школи. Доведено потребу у використанні дослідницьких експериментальних задач наприкінці кожного року вивчення фізики в базовій школі. Запропоновано визначення дослідницьких експериментальних задач як таких, що потребують глибокого аналізу фізичної суті явища, врахування всіх побічних факторів, які впливають на розв’язання проблеми, сприяють засвоєнню елементів узагальненого експериментального вміння. Показано, що використання дослідницьких експериментальних задач синтезує набуті учнями під час навчання експериментальні уміння. На конкретних прикладах розглянуто практичне розв’язання на уроці двох дослідницьких експериментальних задач на знаходження коефіцієнта корисної дії нерухомого й рухомого блоків. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск № 76;Т.3 | - |
dc.subject | експериментальні задачі | uk_UA |
dc.subject | узагальнене експериментальне вміння | uk_UA |
dc.subject | базова школа | uk_UA |
dc.subject | мотивація учнів до розв'язування | uk_UA |
dc.title | Формування узагальненого експериментального вміння з фізики за допомогою експериментальних задач | uk_UA |
dc.title.alternative | Накукова стаття | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 272,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.