Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидюк, Галина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Осип, Марія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Бойчук, Марія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-02T08:08:58Z | - |
dc.date.available | 2024-10-02T08:08:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.other | УДК 5-043.83:378.147-047.22(477.82) | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.2.3 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/873 | - |
dc.description.abstract | У статтірозглянуто теоретичні та прикладні аспекти залучення здобувачів фахової передвищої освіти до дослідницько-пошукової діяльності у процесі вивчення природничих дисциплін. Зазначається, що дослідниць-ко-пошукові уміння є необхідною умовою та невід’ємною складовою формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У статті акцентовано увагу на умовах, які необхідні для розвитку дослід-ницьких умінь студентів педагогічного коледжу.Пошуково-дослідницька діяльність студентів спрямована на оволодіння студентами методами наукових досліджень, розвиток їх творчого мислення та індивідуальних здібностей у розв’язанні теоретичних і практич-них завдань; прищеплення студентам навичок самостійності у пошуково-дослідницькій діяльності. Це спонукає викладача орієнтуватись на використання новітніх педагогічних технологій, застосування дослідницьких прийо-мів і пошукових методів у викладанні освітніх компонентів, зокрема природничо-математичного циклу.З’ясовано, що дослідницькі уміння майбутніх учителів визначаються як комплекс професійних якостей, що забезпечують готовність студентів вищих педагогічних закладів освіти виконувати цілеспрямовані пошуково-дослідницькі дії на основі практичних застосувань знань у навчанні майбутніх школярів. Здобувачам педагогіч-ного фаху для ґрунтовного опанування навчальними дисциплінами, набуття навичок практичного застосування знань у майбутній роботі необхідно оволодіти методами наукового пізнання та дослідницько-пошуковими компе-тентностями. Значний дидактичний потенціал для формування основ цих компетентностей важливо реалізовува-ти на заняттях з дисциплін природничо-математичного циклу.Ключові слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі вміння, пізнавальна діяльність, проектна діяльність, лабораторно-практичні заняття, професійна компетентність, майбутні учителі початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип. 2, 2024 | - |
dc.subject | пошуково-дослідницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | дослідницькі вміння | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | проектна діяльність | uk_UA |
dc.subject | лабораторно-практичні заняття | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКО-ПОШУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
592-Текст статті-1110-1-10-20240814.pdf | 310,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.