Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомюк (Чоба), Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-23T13:17:14Z | - |
dc.date.available | 2024-06-23T13:17:14Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-22 | - |
dc.identifier.issn | 2786-6300 Print | - |
dc.identifier.other | УДК 528.9+37.013.3 | - |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-6(24)-1073-1083 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/869 | - |
dc.description | Формування та розвиток уміння самостійно здобувати інформацію з позатекстових компонентів підручника, лекційного матеріалу, вміння розповідати про події та природничо-географічні явища, відокремлювати упереджену інформацію від неупередженої та інших умінь, що входять до складу інформаційної компетентності, може відбуватися на основі використання всіх видів наочного матеріалу. При цьому візуально форма наочності, як особливого джерела інформації, більш яскрава більш виразна, а отже і більш прийнятна для студента, якому необхідність працювати з таким джерелом інформації набагато цікавіше, ніж з текстовим Використання способів картографічного зображення є тією основою, яка дозволяє показати реальну дійсність на картографічній моделі. Адекватне застосування способів зображення об’єктів і явищ на інтерактивних картографічних моделях неможливе без розгляду їхньої сутності, зіставлення з традиційно вживаними способами зображення, які застосовуються в класичній картографії. [1]. Використання карти на заняттях в системі пізнавальних завдань є особливим джерелом інформації, під час якого відбувається повноцінне одержання інформації і можливе лише внаслідок активної розумової діяльності студента; дозволяє адаптувати методи природничо-географічної дисципліни до вікових особливостей мислення студентів; змушує студента діяти, виявляти винахідливість та, розуміти значущість новин знань і вмінь для пошуку ефективного розв’язування проблемних ситуацій; завдання створені з використанням карти, дозволяють враховувати особливості сприйняття та опрацювання природничо-географічної інформації студентами з візуальним стилем навчання; допомагає урізноманітнити самі види завдань та способи їх рішення і виконання. Такий підхід передбачає використання карти як засобу повноцінного джерела природничо-географічної інформації, під час опрацювання якого, студенти оволодівають дидактично адаптованими методами географічного пізнання, інструментами розумової та практичної діяльності особистості. Сьогодні картографічний метод дослідження всебічно розробляється, використовуючи сучасні здобутки картографії, математики, комп’ютерних технологій [2]. Під час занять бажано користуватися всіма видами географічних карт. В сучасному світі цифрові технології надають нам доступ до безмежної кількості інформації та можливостей. Однією з таких можливостей є використання картографічних сервісів, які дозволяють нам віртуально подорожувати по світу та вивчати різноманітні аспекти навколишнього середовища. Використання цифрових технологій під час навчання – на сьогодні, одна з найбільш важливих та стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Вони дають можливість підвищити швидкість та якість сприйняття, розуміння та засвоєння знань. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сьогодні жодний засіб відображення місцевості не може конкурувати з географічною картою: ні кінофільм, ні фотографія, ні літературний опис. Географічна карта дозволяє охопити значну за розмірами територію, незамінна при відображенні просторових співвідношень, форм і взаємного розташування об’єктів і явищ, що дуже важливо при вивченні природознавства і географії. Географічні карти містять у собі величезний науковий матеріал і вони обов’язкові під час вивчення географії і природознавства. Набуття студентами предметних компетентностей в процесі вивчення природознавства, безпосередньо залежить від зміни методів та прийомів навчання, вміння проводити дослідження перспективних напрямків методичної науки. Одним з таких напрямків є робота над комплексом проблем, пов’язаних з застосуванням наочності. Карти в комплексі з використанням картографічних сервісів є важливим елементом сучасної освіти, оскільки дозволяють зробити навчання більш цікавим, інтерактивним і зрозумілим для здобувачів освіти, особливо під час дистанційного навчання. Дозволяють додати візуальні матеріали та інтерактивні завдання, зробивши їх більш цікавими та зрозумілими. Розширюють можливості формування природничих компетентностей та допомагають студентам краще розуміти природні явища та процеси. Ці сервіси сприяють розвитку природничої грамотності та екологічної свідомості, що є важливими компонентами сучасної освіти. Педагогічний досвід використання картографічних сервісів є невід’ємною складовою успішного та цікавого навчання. Він допомагає педагогам створити захоплюючий дослідницький процес, надає можливість дізнатися більше про природні явища та явища в інтерактивному форматі, спонукає до активного формування природничих компетентностей майбутніх вчителів. Графічні засоби наочності, до яких належить карта і контурна карта, а також – таблиці, опорні конспекти, графіки, діаграми, картографічні сервіси доповнюючи один другого, створюють повну картину об’єкта, який вивчається. На основі використання наочності в комплексі, може відбуватися формування та розвиток будь-якої з предметних компетентностей здобувачів освіти в поєднанні з інформаційно-цифровою компетентністю. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Жукова Іри«Актуальні питання у сучасній науці» ФОП Жукова Ірина Віталіївна Свiдоцтво серія ДК №7425 від 09.08.2021 р., 02217, м. Київ, пр. Маяковського Володимира, буд. 4-В, кВ. 10 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Педагогіка»;№ 6(24) (2024): Актуальні питання у сучасній науці | - |
dc.subject | карти | uk_UA |
dc.subject | ArcGIS Online | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | самостійне дослідження | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | графічні засоби наочності | uk_UA |
dc.subject | сервіси | uk_UA |
dc.subject | Google Maps | uk_UA |
dc.subject | Google Earth | uk_UA |
dc.subject | Google Earth Pro | uk_UA |
dc.subject | OpenStreetMap | uk_UA |
dc.subject | MapQuest | uk_UA |
dc.subject | HERE WeGo | uk_UA |
dc.subject | Waze | uk_UA |
dc.subject | Apple Maps | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ КАРТ І КАРТОГРАФІЧНИХ СЕРВІСІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У СУЧАСНОМУ СВІТІ І ПІСЛЯ ВІЙНИ | uk_UA |
dc.title.alternative | THE USE OF MAPS AND CARTOGRAPHIC SERVICES IN THE PROCESS OF NATURAL COMPETENCE FORMATION OF FUTURE TEACHERS IN THE MODERN AND POST-WAR WORLD | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12397-Текст статті-12458-1-10-20240622 (1).pdf | 286,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.