Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Іван Олександрович-
dc.contributor.authorСмолюк, Артем Іванович-
dc.date.accessioned2024-05-28T11:47:38Z-
dc.date.available2024-05-28T11:47:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherУДК 378.147:373.3.091.12.011.3-51 (-047.37):[17.022.1-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/68.2.33-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/866-
dc.description.abstractСтаття обґрунтовує, що під готовністю майбутніх учителів до надання моральної підтримки особистості слід розуміти цілісне, стійке, полікомпонентне утворення, яке забезпечується усвідомленням сутності духовних цінностей, а саме, моральної підтримки, позитивною мотивацією, сформованістю емоційної сфери, оволодінням сучасною технологією формування гуманістичних відносин, наявністю комунікативних якостей майбутніх учителів, їхньою потребою в педагогічній рефлексії, самовдосконаленні. Для експериментального дослідження готовності майбутніх учителів початкової школи до моральної підтримки особистості запропонована її структура, що включає наступні критерії та їх ознаки: когнітивний а) знання про сутність духовності, пріоритетність духовних цінностей; б) усвідомлення духовних цінностей і саме моральної підтримки стосовно уявлень про ідеального вчителя; в) особистісна самооцінка готовності до моральної підтримки; емоційний а) уміння розуміти емоційний стан людей; б) уміння адекватно проявляти свої моції; в) емоційно-ціннісна реакція на етичний зміст; комунікативний а) уміння встановлювати контакти; б) домінування рис характеру: відкритість, неконфліктність; в) стиль спілкування з дітьми – особистісно-орієнтований; поведінково-діяльнісний а) уміння діагностувати й планувати власний морально-духовний розвиток; б) прагнення до морального самовдосконалення; в) наявність власних інтересів, захоплень, спрямованих на саморозвиток; д) успішність у навчанні. Ураховуючи наявність знань про цінність і значущість людини, розуміння сенсу життя, вміння переживати емоції та сформованість комунікативної культури, а також реальну поведінку здобувачів освіти, ми визначили такі рівні моральної підтримки: низький (матеріально-емоційний); достатній (емоційно-дієвий); високий (творчий). Таким чином, стаття резюмує, що у закладах вищої освіти не забезпечується системна робота щодо формування духовних цінностей в організації педагогічного процесу, викладачі та куратори недостатньо усвідомлюють актуальність духовності в сучасних умовах. Як наслідок, у майбутніх учителів початкової школи не сформована стала система духовних цінностей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 68. Том 2. 2024-
dc.subjectготовність до моральної підтримкиuk_UA
dc.subjectдуховні цінностіuk_UA
dc.subjectморальна підтримкаuk_UA
dc.subjectрівні моральної підтримкиuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО МОРАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНІВuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра природничо - математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35 (1).pdf178,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.