Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/85
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанюк, Ігор Віталійович | - |
dc.contributor.author | Дудай, Михайло Ігорович | - |
dc.contributor.author | Бовканюк, Павло Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T10:43:40Z | - |
dc.date.available | 2022-09-20T10:43:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/85 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено виявленню особливостей діяльності концертмейстера-баяніста (акордеоніста) на занятті з народного танцю у закладах вищої освіти. Розглянуто сприятливі педагогічні умови для формування та розвитку знань, умінь і навичок у студентів-хореографів. Визначені структурні елементи компетентності концертмейстера-баяніста (акордеоніста). До загальних компетентностей відносять: вміння враховувати вікові та індивідуальні особливості студентів-хореографів, знання психології та педагогіки, музики, навички взаємодії з людьми, когнітивна гнучкість, розвинутий емоційний інтелект. До вузькоспеціальних компетентностей ми віднесли: професійне володіння музичними інструментами,читання нот з листа, підбір мелодії та акомпанементу(від франц. «супроводжувати» сольну партію, вокал, танець, пісню), навички транспозиції, аранжування, гри в ансамблі, знання елементів вокалу, хореографії, дивергентної вправності, вміння відтворити мелодії народного танцю і вміння бачити рухи танцюристів, вести за собою хореографічний колектив, вміти підбирати вступ, програш та кінцівку музичного твору. Але найголовніше під час уроку з народного танцю це правильно підібраний музикальний супровід та створення сприятливої психологічної атмосфери для розвитку відповідних навичок у студентів-хореографів. Під час заняття з народного танцю концертмейстер-баяніст повинен правильно підібрати мелодію, знати танцювальні рухи, та вміти вправно відтворювати музику. Необхідним є також врахувати артистичні та фізичні здібності студентів-хореографів. Особливо це важливо коли одну й ту ж вправу або сольні трюки виконують по одному. В такому випадку потрібно узгодити темп хореографічного виконання з музичним супроводом. Звукова насиченість партії повинна відрізнятись, але вони скоріш будуть тонкі майже непомітні від оптимального темпу. Концертмейстер-баяніст (акордеоніст) повинен розуміти, що він не є головним та основним музичним виконувачем, він співпрацює у ансамблі зі студентами-хореографами, тим самим допомагаючи глибше проникнути в емоційну структуру народного танцю. | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип. 42 | - |
dc.subject | концертмейстер | uk_UA |
dc.subject | баяніст (акордеоніст) | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | активізація | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | хореограф | uk_UA |
dc.subject | народний танець | uk_UA |
dc.subject | музика | uk_UA |
dc.subject | заняття | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА-БАЯНІСТА (АКОРДЕОНІСТА) НА ЗАНЯТТІ З НАРОДНОГО ТАНЦЮ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів народних інструментів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Степанюк_Бовканюк_Дудай_article.pdf | 205,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.