Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фаловська, Ірина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Бортнюк, Тетяна Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T13:53:35Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T13:53:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/855 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається значення критичного мислення. Розглянуто педагогічні умови застосування критичного мислення майбутніми фахівцями під час освітньої професійної підготовки та організації освітнього процесу. Застосування методів критичного мислення має стати ключовим в процесі підготовки спеціалістів, здатних приймати швидкі й ефективні рішення в умовах постійних змін та із появою нових викликів. Вимогою сучасності є вміння фахівця вирішувати проблемні питання, вимогливо підходити до ситуацій, зіставляти альтернативні погляди, ухвалювати зважені рішення, безперервно саморозвиватися та самовдосконалюватися. Все більше дослідників зазначають, що здатність критично мислити є досвідом, який необхідно організовувати і удосконалювати в освітньому процесі. Основоположна умова вдалого застосування викладачами технологій, спрямованих на розвиток критичного мислення, є їх особиста оцінка і переконання щодо необхідності розвитку критичного мислення. Безперечним є той факт, що для того, щоб навчити дітей критично мислити, педагог зобов'язаний сам уміти це робити. Критично мислити і вміти організовувати критичність мислення у здобувачів освіти є свідченням ступеня фахової компетентності педагога. Від того, як педагог зможе показати для здобувачів освіти переваги критичного мислення, забезпечити сприймання, запам’ятовування, розуміння, осмислення, залежить продуктивність їхньої діяльності, а, отже, й ефективність самого процесу навчання. Критичне мислення є базовою компетенцією для розвитку і формування інших компетенцій педагога. Педагогічна практика за умов багатого інформаційно-освітнього середовища неодмінно включає в себе навички інтерпретації фактів і відмінних джерел інформації: ознайомлення з загальними правилами пошуку інформації, вправності розрізняти навмисні перекручення інформації, майстерність доповнювати інформацію, якої не вистачає, потрібної для формування критичного мислення. Усе це, безперечно, включає досвід сучасного педагога, адже без них, вони не зможуть організовувати та впроваджувати застосування критичного мислення своїх учнів. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні питання у сучасній науці | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 5(11) 2023; | - |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | позитивна мотивація | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК ВИМОГА СУЧАСНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НП 2022.pdf | 380,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.