Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФаловська, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-03-21T13:42:30Z-
dc.date.available2024-03-21T13:42:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/854-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процедуру психологічного дослідження та психологічного супроводу батьків, які мають дітей із ДЦП, що пов’язані із суб’єктивними факторами. Зокрема, з низьким рівнем розуміння значущості батьківської поведінки й тієї ролі, яку вони відіграють у процесі розвитку дітей серед самих батьків. Помітною проблемою на сьогодні є невисокий рівень методичного арсеналу щодо роботи з бать- ками таких дітей. Мета статті – теоретичне обґрунтування та дослідження психологічних особливос- тей сімейних стосунків батьків, які мають дітей із ДЦП. Методологічною основою роботи є особистісно-орієнтований підхід, діяльнісний підхід, ідеї гуманіс- тичної психології, ідеологія психологічного, а також принципи системності, цілісності, розвитку, детермі- нізму, єдності зовнішнього і внутрішнього; положення про концептуальні моделі батьківства; положення і принципи активного соціально-психологічного навчання.uk_UA
dc.publisherНаукові праці Міжрегіональної академії управління персоналомuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;Вип. 3 (52)-
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UA
dc.subjectсімейні стосунки батьківuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectдіти із психофізіологічними особливостямиuk_UA
dc.titleНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ БАТЬКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДІТЕЙ ІЗ ДЦПuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мауп 2021.pdf306,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.