Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/852
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фаловська, Ірина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Кадебська, Елеонора Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T13:23:10Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T13:23:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/852 | - |
dc.description.abstract | У статті міститься теоретичне обґрунтування та дослідження психологічних особливостей соціальної ролі сімейних стосунків. В Україні кінець XX століття відзначений підвищеним інтересом спеціалістів різного профілю (соціологів, демографів, економістів, психологів, педагогів тощо) до проблем сучасної сім’ї. Традиційно сім’я сприймається як природне середовище, що забезпечує гармонійний розвиток і соціальну адаптацію дитини. Увага вчених пояснюється не тільки професійної проблематикою, але свідчить і про наявність значних труднощів у розвитку цього соціального інституту. За останні двадцять років і в українському суспільстві, і в Європі за- галом, відбулися радикальні зміни, які торкнулися всіх соціальних систем, зокрема й сім’ї. У статті розглянуто соціально-психологічну роль сімейної системи як найменшої соціальної складової суспільства, основною метою та завданням якої є виховання і розвиток дітей, батьківсько-дитячі взаємини та стилі батьківського виховання. Методологічною основою роботи є діяльнісний підхід сімейної системи, ідеї гуманістичної психології, а також принципи системності, цілісності, розвитку, детермінізму, єдності зовнішнього і внутрішнього; положення про концептуальні моделі батьківства. У нашій країні протягом тривалого часу існували традиційні підходи щодо оцінки соціальної ролі сім’ї. Однак, теперішні військові дії та відповідні зміни в суспільстві вимагають по-новому підійти до проблем сім’ї, виховання дітей, підготовки їх до майбутнього життя. Сім’я почала все частіше розглядатися як соціальна система. Такий підхід дає змогу зосереджувати увагу на питаннях, які недостатньо вивчалися. | uk_UA |
dc.publisher | Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія;Випуск 1 (57) | - |
dc.subject | сім’я | uk_UA |
dc.subject | батьківська підсистема | uk_UA |
dc.subject | сімейні стосунки батьків | uk_UA |
dc.subject | психологічна допомога, | uk_UA |
dc.subject | сімейна система | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНА РОЛЬ СІМ’Ї ЯК СИСТЕМИ ТА ЇЇ СТРУКТУРНА ХАРАКТЕРИСТИКА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
мауп2023.pdf | 332,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.